Tomorrow schreef:Ik heb de 2003 versie gestuurd
Dan hoop ik dat je erbij zit. Want vorig jaar hebben ze ook veel niet geaccepteerd omdat ze een eerdere versie hadden.En die van 2003 is sowieso niet hetzelfde qua lay out
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Fee_ schreef:Tomorrow schreef:Ik heb de 2003 versie gestuurdDan hoop ik dat je erbij zit. Want vorig jaar hebben ze ook veel niet geaccepteerd omdat ze een eerdere versie hadden.
En die van 2003 is sowieso niet hetzelfde qua lay out
_KellyAV schreef:nou zo snel als ik was moet ik er wel bij zitten. Hoop dat er nog zoveel mensen in hun bed liggen
maar effe serieus ik kreeg een halve hart verzakking toen ik op F5 drukte
M'n mail was ook nog aant kloten. Hij wilde de bijlage er niet bij doen

Elise95 schreef:_KellyAV schreef:nou zo snel als ik was moet ik er wel bij zitten. Hoop dat er nog zoveel mensen in hun bed liggen
Ik heb hem verstuurd van uit m'n bed

Elise95 schreef:M_D_H schreef:was de zelfde als vorig jaar. Die had ik al klaar staan in de mail. Hoefde alleen op versturen te drukken
maar daar staat 2011 op toch?
hoop ik dat jullie er bij zitten
[/quote]
M_D_H schreef:_KellyAV schreef:nou zo snel als ik was moet ik er wel bij zitten. Hoop dat er nog zoveel mensen in hun bed liggen
de mijne wilde hem niet opslaan
was serieus al alles aan het kopieren om het dan maar zo in de mail te zetten...
doet hij het in eens wel![]()
maar...
ik ben zowiezo sneller als alles faxers en mensen die eerst moeten uitprinten, handtekening moeten zetten en weer moeten inscannen
nu maar hopen dat mijn handtekening wordt geaccepteerd want door het scannen is de kwaliteit aardig achteruit gegaan