Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
_Nann_ schreef:Ja ik was er woensdag ochtend ook om 10 uur...
en vandaag om stipt 10 uur... maar vandaag waren ze ook eerder open gegaan had ik het idee want alle jassen waren al weg..
MarvanTom schreef:_Nann_ schreef:Ja ik was er woensdag ochtend ook om 10 uur...
en vandaag om stipt 10 uur... maar vandaag waren ze ook eerder open gegaan had ik het idee want alle jassen waren al weg..
Nee, wij waren er stipt om 10 uur en toen pas ging de boel open; de run op de jassen was vrij hysterisch/historisch.
Binnen 10 minuten was al het interessante spul weg...
_Nann_ schreef:da's knap dan want om stipt 10 uur stapte ik de tent in.... en toen waren de jassen al weg..
maakt verder ook niet uit![]()
om half 11 stond ik weer buiten... zag echt mensen voor me bij de kasa met 5-6 jassen staan![]()
das wel zuur
MarvanTom schreef:_Nann_ schreef:da's knap dan want om stipt 10 uur stapte ik de tent in.... en toen waren de jassen al weg..
maakt verder ook niet uit![]()
om half 11 stond ik weer buiten... zag echt mensen voor me bij de kasa met 5-6 jassen staan![]()
das wel zuur
Tallie1979 was er ook voor de opening; die weet vast wel de exacte tijd.![]()
Maar net wat jij zegt met die 5-6 jassen bij de kassa, dat soort mensen trokken dus echt in 1 x een half rek leeg en gingen een stuk verderop staan passen.Zie ook mijn eerdere post.
Tja, Hypo zal het een rotzorg zijn wie het koopt en hoeveel: weg=weg!
MarvanTom schreef:Tallie1979 was er ook voor de opening; die weet vast wel de exacte tijd.![]()
Maar net wat jij zegt met die 5-6 jassen bij de kassa, dat soort mensen trokken dus echt in 1 x een half rek leeg en gingen een stuk verderop staan passen.Zie ook mijn eerdere post.
Tja, Hypo zal het een rotzorg zijn wie het koopt en hoeveel: weg=weg!
kippiekipp schreef:Hebben ze morgen niet weer andere jassen dan? is toch een actie van 2 dagen
dus lijkt mij dat ze morgen weer bijvullen?