via eurovision wsl. zoek even het springkletstopic op en in de OP vind je de link. heb hem mobiel niet zo bij de hand..
Er was toch ook een HKtopic erbij gemaakt? (komt ook even langswaaien) Ik volg namelijk niet alle sporten in detail
Even zoeken dus Sani schreef:via eurovision wsl. zoek even het springkletstopic op en in de OP vind je de link. heb hem mobiel niet zo bij de hand..
Is wel makkelijk te vinden denk ik... heb gisteren ook nog een zwemwedstrijd van Lochte teruggekeken. Gewoon naar het gele vlakje van de sport scrollen en dan heb je een overzichtje met alle dagen/wedstrijden.
rocymax schreef:Okidoki, ga even zoeken Mocht je het nog niet gevonden hebben:[VN] Springen individueel: Moedig onze ruiters aan! *praat mee*In de OP kan je links naar de site vinden die ik bedoelde.
Dankje Sani Ik had die link idd al gevonden, maar omdat ik in Spanje woon gaat die van eurosporting op het spaanse kanaal en die ander van livestream doet het niet ik hoopte dat er nog meer links waren, helaas..
Heel mooi filmpje! Best of London 2012. Wel iets te weinig Nederland, helaas. http://www.olympic.org/videos/best-of-london-2012
Ik ook. Meisje wat ik ken van de middelbare school heeft heel de OS in het HHH gewerkt. Dat lijkt me ook echt leuk.