Lizzle schreef:xXGRIETJEXx schreef:wel leuk beenwerk trouwens Overkruist bedoel je? Oa, maar af en toe liep ie wel leuk.Nederland nu.
Knap hoor nog zo'n proef neerzetten terwijl Oncarlos twee dagen geleden nog helemaal niet langs dat scherm wilde....
Ikke zo ook, paardjes worden er niet duidelijker op hier, en vriendlief vind dat ik teveel commentaar heb op wat die mensen doen Lekker slapen trouwens
En wat komt er vandaag ? Even checken. 23:30-03:30 uur Team/Individueel Eventing DressuurBah. Ik wil ook overdag iets
EUROSPORT 00.00-01.15 PaardensportBBC-1 00.50-07.00 o.m. Eventing, Cross Country bij Beas River, ARD (Dld-1) 02.00-02.30 Eventing, Cross Countrykomt vanavond ik had opgenomen van ZDF zenden ze alleen 3 duitsers en 2 amerikanen uit
hmmmm ik ben om kwart over twaalf in slaap gevallen Iemand een idee waar ik het terug kan kijken?Op de site van de NOS niet volgens mij he?
Mijn 'schema' :Opstaan om 11.45 uurEUROSPORT 00.00-01.15 PaardensportMisschien half uurtje slapen BBC-1 01.50-07.00 o.m. Eventing, Cross Country bij Beas River, Wat eten en drinken02:00 - 06:00 Paardensport - Cross Country individueel/teamsKijk live op kanaal 2Vanaf 02:00 op live-kanaal 2Hihi, wie doet mee