het zijn 2 kaarten van 25,- per stuk! een parkeerkaart (vip) 2x toegang tot exclusief seminar ( met anky en imke) 2x gratis kop koffie met gebak 1x gratis programma boekje
Omdat ik vrijdag al met school ga heb ik besloten om iemand anders er een plezier mee te doen! reageren via pb!
_Sunrise_ Hier nog 1 die lang met de trein moet Wij doen er 2 uur en 50 min over Ach ja,aan de andere kant vliegt die tijd ook vaak wel voorbij,dus dat komt wel goed Wij nemen de trein om half 8 hier...
Pff, wat moeten jullie ver zeg. Ik ben blij dat ik er maar een half uurtje over doe met de auto.
Maar het is het eigenlijk wel waard. Er staan trouwens al een paar tijden op de site van het horse-event. Nu de rest nog. Was het maar vast vrijdag. Heb er zo'n zin in!!
Ik kom van Texel Ga vrijdagavond naar het chalet van m'n ouders in Voorthuizen en dan zaterdagochtend vanaf daar naar de Horse Event 's Avonds weer terug naar Voorthuizen. Zondag nog een dagje wat leuks doen en dan weer terug naar Texel
Ja ga meteen lekker ff een weekendje weg met 't vriendje Hoop idd ook dat het hele programma er snel opstaat.. Kan ik een schema'tje maken met wat ik allemaal wil zien en hoe laat dat is
Doe er denk ik...2 uur over met trailer.., dan vertraagt wat.. Autoradio.. en goed gezelschap.. doen wonderen..
Gisteren geoefend voor de demo.. (1e en enigste keer... voor het 4-tal.. Aangezien ik daar ook al 1 1/2 uur voor moest rijden.. en andere deelnemers ook, best een eindje op stap moesten.. ) Was hartstikke leuk.. alles ging mis natuurlijk.. Het was pokke weer.. Net even droog met rijden.. mazzel!! CD speler in vuilniszak.. hi hi.. Mocht je komend weekeind .. bij het 4-tal achteraan.. een ietwat maf rond springende pony zien.. Dat is de mijne.. (die is gek op 4-tal.. en is dan vaak niet meer te houden... , and that's why I like her!!!)
Nou ja, lol hebben we in ieder geval.. Ach en slechte generale... ?????
Wacht ook vol smart op het programma.. en wacht met nog meer smart.. Op DROOG weer.. ahum..
Als iemand nog intresse heeft in een kaartje voor horse event ik heb er nog 1 over, vriendin kan helaas niet mee dus ken je iemand die gaat en wil je graag met diegene mee dan is dit je kans of ga je en weet je nog iemand die ook mee wil laat het me weten!!
nah jah zie dat mijn DA komt op zondag bij een lezing da's toevallig (dat hij er tijd voor heeft, hij heeft al geen leven lijkt wel zelfs snachts op visites als het even lukt)