casperrr schreef:Er kloppen wel meer filmpjes niet zie ik net, vind overigens dat je met zo'n klein stukje nou niet echt een duidelijk beeld krijgt van de combinatie
Zoals welke?
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
casperrr schreef:Er kloppen wel meer filmpjes niet zie ik net, vind overigens dat je met zo'n klein stukje nou niet echt een duidelijk beeld krijgt van de combinatie
INkie schreef:Ik sta er ook bij! Stemmen dus!!!!!!!!
Alleen dat meisje op het filmpje ben ik niet. Er staat dus een verkeerd persoon bij mijn naam....
yousra schreef:casperrr schreef:Er kloppen wel meer filmpjes niet zie ik net, vind overigens dat je met zo'n klein stukje nou niet echt een duidelijk beeld krijgt van de combinatie
Zoals welke?
_Jitske_ schreef:Aimee: wat maakt dat uit dan? Diegene zal er toch ook wel echt zelf voor moeten rijden lijkt me zo.
_Jitske_ schreef:@ Aimee: lijkt me dat Laurens heus wel eerlijk selecteert op mensen die naar zijn mening echt talentvol zijn. Hij heeft heus wel genoeg ervaring om door naam/stal/afstamming paard ed heen te kijken.
INkie schreef:Ik sta er ook bij! Stemmen dus!!!!!!!!
Alleen dat meisje op het filmpje ben ik niet. Er staat dus een verkeerd persoon bij mijn naam....
pastel schreef:á 80 cent per bericht![]()
Dat is leuk verdienen.
pastel schreef:á 80 cent per bericht![]()
Dat is leuk verdienen.
_Jitske_ schreef:Denk dat we zo niet goed kunnen oordelen over de rijkunsten van de mensen die op de site staan met de filmpjes, de filmpjes geven slechts een indruk. Dus om nou meteen te zeggen dat die mensen die op de site staan met de filmpjes "niet veel soeps" zijn vind ik wat te kort door de bocht.
Gefeliciteerd voor de mensen die genomineerd zijn!
Aimee: wat maakt dat uit dan? Diegene zal er toch ook wel echt zelf voor moeten rijden lijkt me zo.