Jolienn schreef:kiki123, jij was vorig jaar ook naar week 6 toch?
En als er nog geen topic is moet dat toch maar komen hea!
Ja klopt

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Jolienn schreef:kiki123, jij was vorig jaar ook naar week 6 toch?
En als er nog geen topic is moet dat toch maar komen hea!
Phylos schreef:ik weet nog niet of ik ga
ben bij allround pony's al 3x geweest maar heb nu een paard (en ben 17) en ken verder niemand die met een paard gaat
van springen en laat staan crossen hebben we absoluut nog geen kaas van gegeten (heb het paard nog maar kort en ben geen springer). Het liefst zou ik naar de M/Z paarden gaan..maar ik ben dan denk ik nog geen M1 en heb bij het inschrijven zowiezo nog geen wp in de M1 dus voor mij dit jaar denk ik maar niet
Niet zo leuk om in je uppie te gaan....(tenzij je natuurlijk een makkerlijker prater en vriendenmaker bent)
Wel jammer want het was altijd wel erg leuk
Giorgio_x schreef:heey
ik ga waarschijnlijk weer naar Allround pony's week 6net als vorig jaar
ik hoop dat ik 2 pony's mee kan nemen, want dat zou voor me jonkie wel heel goed zijn (ja ze is dan 4
) Allen weet iemand hoeduur dat is als je een 2e pony mee wil nemen? hoeveel komt er dan extra bij?
Lisetjj schreef:Zijn er ook 'jongere' mensen die naar Allround paarden gaan? Want in die lijst zijn de meeste 20+ en ik ben dan zelf net 16.. Minder leuk dus..
Lisetjj schreef:Zijn er ook 'jongere' mensen die naar Allround paarden gaan? Want in die lijst zijn de meeste 20+ en ik ben dan zelf net 16.. Minder leuk dus..
Lisetjj schreef:ik kan niet op kampIk moet nog naar school in week 3 en week 5
Lisetjj schreef:ik kan niet op kampIk moet nog naar school in week 3 en week 5
xFioon schreef:Is er goede begeleiding ook tijdens buitenrit enzo, voor als mijn pony druk gaat doen?
Ik wil erg graag op kamp hierheen, maar mijn zus vind het geen goed idee omdat ze denkt dat ik hem niet kan houden daar en hij dan niet heel thuis komt... (hij is van ons samen :/)