Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Nouvel schreef:monya schreef:Ik heb je wel gezien, je had toch ook het paard ingespannen waar je de S&O-training mee reedt van de zomer? Maar inderdaad weinig publiek, alle andere dagen niet uitgezonderd. Zaterdag en zondag wel beter dan vrijdag, maar toch minder dan verwacht schat ik.
He wat leuk!
Ik heb jullie stand wel in het voorbij gaan gezien, maar jullie zelf niet...
We hadden inderdaad de merrie waar ik de clinic mee gedaan had ook mee, zij liep links achterin.
Grappig dat je haar herkende!
De paarden waren trouwens echt super gespannen in die vreemde omgeving, buiten donker met lampen en dan de vreemde ring in...
Veel onbekende geluiden en muziek...
Vooral het voorpaard was erg angstig, en kwam daardoor veel te veel terug, terwijl die normaal gesproken nergens iets van heeft...
Zaterdag en zondag heb ik in een stand gestaan.
Zaterdag was nog aardig druk, zondag echt veel minder...
Ik zat ernaast toen ze haar aanwees en meteen riep dat dat paard zo super kan bewegen
Amable schreef:Helaas, Marcel heeft echt geen foto's van mij gemaaktVerder misschien nog mensen die foto's van Jauke en mij hebben?
Maar ben wel blij met de foto's!!!
Amable schreef:Nou, ik vind de foto's wel erg leuk geworden! Super joh! Ik zag je nog staan, wilde nog wat zeggen maar moest aan de gangMaar ben wel blij met de foto's!!!
chance schreef:Eigenlijk een vraagje hoe geef je je eigelijk op voor zo'n evenement?
hebje even pm gestuurd zitten paar hele mooie foto's tussen DANKJE!!! super!!:D:D 
chance schreef:De foto's zijn idd super. Ik heb helaas niet alles shows gezien, maar heb zo wel een duidelijk indruk gerkegen van wat ik heb gemist. Volgend ben ik zeker weer van de partij.
Eigenlijk een vraagje hoe geef je je eigelijk op voor zo'n evenement?

Misschien kan ik wel eens vragen of ik asl vrijwiligger me mag helpen ofzo. 
wellicht dat ze dan zeggen dat je even contact op moet nemen met je stamboek
Een brutaal mens heeft de halve wereld