Maar wel een super prestatie !!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Eve_lien schreef:Een keer per jaar?
Er zit maar 2 maanden verschil in de filmpjes?
In ieder geval: HOOG. Brr.
Mij nie gezien
I_love_you schreef:Vind het knap alleen ontverantwoord in z'n natte bak en die bocht erna..
iets vooruit rijden kan ook geen kwaad bij z'n sprong. En dat die het paard niet eens beloon na z'n sprongjuigen is belangrijker nee ik vind het er niet leuk uit zien.
Verder wel knap van het paardje!
Bokkiej schreef:Eve_lien schreef:Een keer per jaar?
Er zit maar 2 maanden verschil in de filmpjes?
In ieder geval: HOOG. Brr.
Mij nie gezien
maar dei filmpjes kunnen ook oud zijn en later pas neergezet.
dorienkee schreef:miss weet die vent nieteens dat ie op bokt staat en pronkt diegene die het erop heeft gezet er ook nog mee, allemaal voor hun ego dus idd
Lida3 schreef:Wat goed voor die vent zijn ego maar wat slecht voor het paard maar ja bij dit soort mensen
is hun ego belangrijker dan het welzijn van het paard.
Heb er liever een die een goed parcours springt dan een paniekspringer op 2.17 mtr. de tijden van
dit soort akties is over en als het al gebeurd op een groot concours dan is de bodem nog in orde.
zielig paard. en wat een sukkel van een vent.
, maar wát een vertrouwen moet dat paard hebben in de ruiter. Zow hee! Lida3 schreef:Wat goed voor die vent zijn ego maar wat slecht voor het paard maar ja bij dit soort mensen
is hun ego belangrijker dan het welzijn van het paard.
Heb er liever een die een goed parcours springt dan een paniekspringer op 2.17 mtr. de tijden van
dit soort akties is over en als het al gebeurd op een groot concours dan is de bodem nog in orde.
zielig paard. en wat een sukkel van een vent.
sifra01 schreef:Is dit serieus?
Vind het behoorlijk onverantwoordelijk om je paard is zo'n natte bak voor zo'n sprong te rijden. Maar dat is mijn mening.
Ik snap het nut hier ook nooit zo goed van.
netam12 schreef:Vind het er niet echt vriendelijk uit zien. De bak is aardig nat voor het springen en beloonde het paard niet eens na de sprong.Voor geen goud zal ik dit met mijn paard doen.
Voor de man zelf is het inderdaad voor de ego wat hij er mee op doet.
Anna01 schreef:Wow wat vet als je dit kan springen! Echt groot applaus hoor!
En dat tweede filmpje, op het laatste tijdens de prijsuitreiking rijdt er nog een tweede man mee, Bart Bomere (of hoe je het schrijft, die met het deken op). Hoe grappig dat die daaraan mee deed. Er staan een paar mensen die ik ken bij hem, goede springruiter!
Siggislief schreef:casperrr schreef:holy ****
teeeeeeeeeeering wat hoog!
Idd
*Kijkt der ogen uit, en krijgt kippenvel*