Stompwijkse Paardendagen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

DeniiSee

Re: Stompwijkse Paardendagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-07 11:12

Baxter schreef:
DeniiSee schreef:
Chento was onderandere zo snel omdat z'n 'vriendje' voor hem was en hij wilde er ook als een gek achteraan. Dat was wel beetje vals...

Ik vind het juist erg slim Lachen
Hij gaat er niet harder van lopen hoor als er een 'vriendje' aan het eind staat. Hij was gewoon snel...
Het paard wordt alleen gestimuleerd om sneller te naar het eind te gaan lopen omdat daar dat 'vriendje' staat.
Heel slim dus Lachen

Dan weet ik neit of jij hebt gezien, toen zij aan de kant stond, en dat 'vriendje' ging race, wilde hij er gelijk achteraan race, stijgeren, en stukken vooruit willen rennen ect.
Maar dat is jou zeker niet opgevallen..

Ochja lekker boeiende discussie, zo eerlijk geloot vind ik het nou ook weer niet, maarja het was gezellig Haha!

Trouwns ik heb wél foto's van de race van de 3e klasse, zet ze zo wel even op de computer Knipoog

DesireeK

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-07 11:29

ik heb het zeker wel gezien.... ik heb alles gezien. Knipoog

Leuk foto's Lachen
Laatst bijgewerkt door DesireeK op 23-07-07 11:31, in het totaal 1 keer bewerkt

Splinter

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-07 11:31

Ik helaas niet alleen de eerste koersen, daarna weggegaan,
mn vriendin had ook afgezegd,
hoe lag de baan er smiddags bij? bij de derde koers?

DesireeK

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-07 11:33

Zonde dat je weg moest.... De baan lag er opzich nog redelijk bij. alleen de klein sprong wel om de oren Knipoog

Splinter

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-07 11:34

ja daarom hadden we ook afgezegd, die pony heeft geen ijzers en je zou er niet aan moeten denken dat er wat zou gebeuren Sigaar
ach volgend jaar beter,

Heb de eerste koers wel genoten hoor, de winnaar daarvan, wat een leuke pony! Ik was voor die combi, erg leuk dat ze wonnen Ja

DaniPlonk

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-07 11:42

de baan was ook wel te doen zonder ijzers hoor, het was niet glad.. zonde dat jullie weg zijn gegaan..
Ik reed die van mij met kalkoenen onder dr ijzers maar met het ere rondje waren ze er al af.. en toen bleef ze ook gewoon op dr beentjes staan Haha!

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-07 11:51

Was die arabische vliegenschimmel er? Die was een paar jaar geleden de beste.. Daar moest ik toen tegen racen Clown

Mistic

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-07 12:03

Somebitch schreef:
Was die arabische vliegenschimmel er? Die was een paar jaar geleden de beste.. Daar moest ik toen tegen racen Clown

Weet je nog hoe dat paard heet?

DesireeK

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-07 12:22

Leuke mooie foto's Lachen

is wel leuk als je de springfoto's er ook op zet. Misschien zit er 1 bij van iemand die ik ken van stal. Paard is Sietta een schimmel

DeniiSee

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-07 12:30

Was dat dat meisje die onderuit gleed met der paard ?
En die vervolgens uit de ring moest omdattie alleen omhoog kon ipv vooruit ? Tong uitsteken

Want daar heb ik dan geen foto van aangezien i ktoen net aan kwam lopen toenze onderuit ging en ik me camera nog moest pakken, en van het stijgeren stond kik op de verkeerde plek

Of heb je het over die man met dat paard (even de naamvan hem kwijt, was iniedergeval zijn bouwpacour)

Splinter

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-07 12:58

DaniPlonk schreef:
de baan was ook wel te doen zonder ijzers hoor, het was niet glad.. zonde dat jullie weg zijn gegaan..
Ik reed die van mij met kalkoenen onder dr ijzers maar met het ere rondje waren ze er al af.. en toen bleef ze ook gewoon op dr beentjes staan Haha!

ja alleen bij ons was het probleem dat de pony van iemand anders is en het niet zag zitten Haha!

sasika

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-07 13:15

heeft er iemand ook foto's gemaakt van de tweede koers? meisje helemaal in het blauw en een zwarte pony met groen dekje?

zo hebben jullie dat kleine shetlandertje ook gezien?! zo lief en klein 80 cm!! die was er echt om de aaawww reactie te horen maar het was dan ook super schattig!

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-07 13:24

Mistic schreef:
Somebitch schreef:

Weet je nog hoe dat paard heet?

Nee helaas niet meer, ze was toen met nog iemand die had ook een arabische schimmel (ook vliegenschimmel) kwamen van de zelfde stal (stond op dekje) en de een was 1e en de andere 2e

luna1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-07 13:27

Woej Rosie en Lindsey hebben het weer geflikt!!!
Ondanks dat ze in het begin erg moeilijk starten, kreeg ze uiteindelijke weer de smaak te pakken...
Ik ben erg trots op me pony en bijrijdster dat ze het voor de tweede keer voor elkaar kregen!
Daniplonk gefeliciteerd met je 3de plek, wat kan die haflinger snel zeg!
Voor de rest zaten er een paar super snelle bij, en moest Rosie af en toe (in haar catogorie) flink gas geven om ze voor te blijven...

Ik vond het wel jammer dat (net als vorig jaar) de grote gelijk achter hun koers aan voor de dokter Barendse trofee moesten.
Mijn pony en de shetlander hebben lekker kunnen rusten in de trailer maar hij/zij moest gelijk door.
Ze hadden beter eerst de koers af kunnen maken, dan de show en dan de dokter Barendse trofee kunnen doen.

Jol1

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-07 13:29

Wij waren in de 3e koers en met de gladheid viel het reuze mee. Ons paard (een arabier, vos, met het roze dekje) heeft geen ijzers, maar het ging prima. Jammer, dat we er in de eerste race al uit lagen. Normaal is ze supersnel, maar ze was al moe van alle indrukken voor ze begon. Ze stond op het losrijveld gewoon te slapen. We waren ook veel te vroeg, dus volgend jaar komen we echt 2 uurtjes later. Het was wel een leuke sfeer en de deelnemers waren ook erg sportief. Volgend jaar weer! En alle winnaars nog van harte gefeliciteerd!!!!

Amber_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-07 14:45

Jol1 schreef:
Wij waren in de 3e koers en met de gladheid viel het reuze mee. Ons paard (een arabier, vos, met het roze dekje) heeft geen ijzers, maar het ging prima. Jammer, dat we er in de eerste race al uit lagen. Normaal is ze supersnel, maar ze was al moe van alle indrukken voor ze begon. Ze stond op het losrijveld gewoon te slapen. We waren ook veel te vroeg, dus volgend jaar komen we echt 2 uurtjes later. Het was wel een leuke sfeer en de deelnemers waren ook erg sportief. Volgend jaar weer! En alle winnaars nog van harte gefeliciteerd!!!!

Was jij ook niet bij Ripse Ruiters ? De paardenrace daar ?

dravergekkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-07 15:10

weet je wat me ook altijd weer opvalt dat er elk jaareigenlijk wel weer combi's zijn die niet meer passen...

_Mel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-07 18:02

Mijn eerste tegenstander, Chento is eerste geworden? Fout geloot, haha, máár, de tweede keer tegen haar had Haflo Chento bijna ingehaald. Dus ik ben trots op hem

whitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-07 18:16

ja dat is het ook echt hoor je moet gewoon ook beetje geluk hebben met het loten, maar je paard moet ook gewoon snel zijn want wil je winnen dan moet je van elk paard kunnen winnen dus dan maakt die loting ook geen reet uit.
Maar vind inderdaad de sfeer onderling altijd zo gezellig. Weet iemand trouwens of dat er ergens anders ook nog dit soort 'gekkigheid' wordt gehouden??

whitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-07 18:21

Somebitch schreef:

Ja ik weet welke jij bedoeld dat zijn:
solanum alure
solanum diamond
solanum ........
Dat zijn drie arabische vliegenschimmels die wel eens meegedaan hebben aan de paardenrace en ik dacht een 3 jaar terug dant diamond en allure 1 en 2 waren maar dat weet ik niet zeker. Dit jaar deed alleen diamond mee. Ze zijn inderdaad snel maar wel vervelend aan de start.

_Mel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-07 18:27

whitje schreef:
ja dat is het ook echt hoor je moet gewoon ook beetje geluk hebben met het loten, maar je paard moet ook gewoon snel zijn want wil je winnen dan moet je van elk paard kunnen winnen dus dan maakt die loting ook geen reet uit.
Maar vind inderdaad de sfeer onderling altijd zo gezellig. Weet iemand trouwens of dat er ergens anders ook nog dit soort 'gekkigheid' wordt gehouden??

Ja alleen als je hun nou net de eerste ronde treft. Vork Das wel jammeer, k had liever nog meer tegenstanders willen hebben

_Sammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-07 18:38

Gezocht:

Vera en ik zoeken een lift voor vanavond heen en weer, te komen zonder nat te worden.
anders moeten we terug lopen heen kan de bus nog

slachtoffers?? Nagelbijten / Gniffelen

whitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-07 19:04

ja dat geluk moet je dan net hebben ja

Jol1

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-07 19:05

@Amber, nee wij waren dit jaar niet in Rijpwetering. Volgend jaar doen we daar zeker mee, want het is ook nog eens hier dicht in de buurt.