KazimirOrryS schreef:Gefeliciteerd iedereen met jullie winstpunten!
Vandaag waren mijn paarden minder stoutof ik was beter bezig
. 3 van de 4 proeven winstpunten!! Ennuh 2x 7e
Netjes!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Cristina schreef:Weet iemand toevallig ook de uitslagen van de Imperial riding Cup in Zelhem ??

ratjelover schreef:Cristina schreef:Weet iemand toevallig ook de uitslagen van de Imperial riding Cup in Zelhem ??
Jazeker
1. Maria van den Dungen --- Pan Tau B
2. Maria van den Dungen --- Hertenhof's Sunlight
3. Kimberly de Jongh --- Just You'n Me
4. Antoinette te Riele --- Danny Boy B
5. Anne Meulendijks --- Basalt
6. Anne van der Weerd --- Quatro
7. Lars op 't Hoog --- Isarco
Volgens mij was het zo
Ik deed zelf voor de eerste keer mee, dus wie ben ik dan
In Oktober word ik 16, dus voor de prestaties hoef ik het al niet te doen. De eerste keer dat je daar komt rijd je zonder naam op zo'n wedstrijd echt geen winstpunt binnen, 't is alleen al leuk om daar mee te mogen rijden
Ik werd uiteindelijk 19de. Op de lijst staat 22ste, omdat er 4 mensen waren met het zelfde percentage (waaronder ik). Ze hebben alleen naar de prijswinnaars gekeken wat ex-equo betreft, de rest hebben ze gewoon op een rij gezet. Omdat Jury C altijd de doorslag geeft, zou ik van die mensen dus uiteindelijk bovenaan staan. Maar goed, dat doet er verder ook niet toe. Ik heb een leuke dag gehad, en Charlie heeft voor mijn gevoel gewoon lekker gelopen. Wel wat foutjes, maar over het algemeen was ik tevreden
..
Ga je zelf nog wel vandaag??
Vandaag ga ik ook maar eens wat dingen voor school doen. Kom net uit bed, gisteren liep mijn wekkertje al om half 5
Shanna16 schreef:Ik ga misschien vanmiddag nog even
Want er stonden wel 2 mensen maar ik heb geen flauw idee wie het waren, had geen tijd op op hen te letten

charlieb0y schreef:Shanna16 schreef:Ik ga misschien vanmiddag nog even
Was het nog gelukt gisteren om foto's te komen maken of niet?Want er stonden wel 2 mensen maar ik heb geen flauw idee wie het waren, had geen tijd op op hen te letten

charlieb0y schreef:Shanna16 schreef:Ik ga misschien vanmiddag nog even
Was het nog gelukt gisteren om foto's te komen maken of niet?Want er stonden wel 2 mensen maar ik heb geen flauw idee wie het waren, had geen tijd op op hen te letten
Wacht, ik quote even
charlieb0y schreef:Jep, klopt. Maria had met Pan Tau ook erg goed gereden zei zeIk deed zelf voor de eerste keer mee, dus wie ben ik dan
In Oktober word ik 16, dus voor de prestaties hoef ik het al niet te doen. De eerste keer dat je daar komt rijd je zonder naam op zo'n wedstrijd echt geen winstpunt binnen, 't is alleen al leuk om daar mee te mogen rijden
Ik werd uiteindelijk 19de. Op de lijst staat 22ste, omdat er 4 mensen waren met het zelfde percentage (waaronder ik). Ze hebben alleen naar de prijswinnaars gekeken wat ex-equo betreft, de rest hebben ze gewoon op een rij gezet. Omdat Jury C altijd de doorslag geeft, zou ik van die mensen dus uiteindelijk bovenaan staan. Maar goed, dat doet er verder ook niet toe. Ik heb een leuke dag gehad, en Charlie heeft voor mijn gevoel gewoon lekker gelopen. Wel wat foutjes, maar over het algemeen was ik tevreden
..
ratjelover schreef:Ik denk dat ik er dan 1 van was
Maar heb vanalles vastgelegd
Ben benieuwd

En maar bokken en gek doen, en er kwamen de hele tijd ponys met karren voorbij en toen werd ie helemaaaal gek

Overgangen van galop naar stap bijvoorbeeld gingen erg goed, daar was ik erg blij mee
Ik vond die proef wel een winstpunt waard, maja jammer 

Maar meteen daarna dacht ik Ojaaa natuurlijk die ken ik 
Het is een heel gedoe.