mirjamalvaro schreef:Jammer Michelle, volgende keer weer beter

Ja idd! Het lag zoiezo nog niet in de planning om met de indoor al mee te doen, dus ben prima tevreden!
missmiekie schreef:@ Michelle: Jaa, ik had het even fout gelezen. Silvia was inderdaad die met die lange teugels en een vos die mij wel deed denken aan die Warum Nicht van Isabel(ALLEEN QUA TYPE), vreselijke hals erop vond ik persoonlijk.
Ja idd, met zo'n iel nekkie
mirjamalvaro schreef:Jullie zijn niet echt eens met de uitslag geloof ik

Nee niet echt. Ik vond Britt Duijndam echt een mooie en goede proef neerzetten, net als Elles. De nr 1 rijdt eigenlijk altijd wel mee bovenin, maar ik ben PERSOONLIJK niet echt gecharmeerd van haar rijstijl. Maar goed dat is mijn mening. Ik vond dat er eigenlijk wel gewoon goed en terecht gepunt was. Dus tja, dan kan ik haar wel niet prettig vinden rijden, als ze haar onderdelen gewoon goed doet...
Remember schreef:Goeiemorgen!
Ik was 22e met iets van 58,nogwat% (2x 198). Voor m'n gevoel erg fijn gereden, Shine liet zich tenminste nog wat bewerken en was niet enorm bang. Wel wat spanning erop maar veel minder dan anders. Heb echt veul belabberdere proeven gereden waar ik dan wel winst voor had, maar ach.... Ook heel verschillend gejureerd, als de ene jury het een 7 vond vond de ander het een 5 en andersom. Stonden wel wat 8-en op coupons (travers en app.) dat was dan wel weer fijn. Bij nader inzien trouwens de laagste punten die ik tot nu in het Z gehaald heb haha

Tja dat zijn kampioenschappen.... Dat scheelt gewoon flink in de punten. Het is veel strenger.