Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
sannenn schreef:Pasha schreef:oohhhh ik zit nog zooo te twijfelen...
Waarom weet ik niet...
Lijkt me eigenlijk ook wel weer heel leuk...
Misschien dat ik me maar in ga schrijven voor Ermelo..
Maasbergen red ik nou niet meer
voor mij is dit ook de eerste keer en vind het doods eng!ben bang dat ze me paardje niks vinden en hem af gaan lopen kraken en je helemaal de grond in borren en nu is het voor mij een goede merrie maar is ze na de pavo nog steeds waard wat ze nu waard is???, het valt mij namelijk wel altijd op dat alleen de bekende ruiters en de goedgekeurde hengsten boven aan eindigen en bijna nooit een merrie met een onbekende ruiter terwijl die tog ook heel goed kunnen zijn
het kan aan mij liggen hoor maar dan hoor ik het wel

VValar schreef:Tot wanneer kun je je uiterlijk opgeven voor de pavo? De 21ste is de CK bij mij in de buurt.
liliputter schreef:Moet je even opzoeken op knhs.nl maar weet bijna zeker dat het niet hoeft! Je kunt ook even naar het kwpn bellen
Abrahams schreef:Op het inschrijfformulier staat dat dit kan tot uiterlijk 15 werkdagen voor de desbetreffende selectiewedstrijd. Ik ga die van mij deze week even faxen. Waarom doe je niet mee met de oefenavond?
In Sevenum meende ik. Mijn fotocamera gaat natuurlijk ook mee!

weet iemand hier zeker dat het niet mag? (vandaag al wel geoefend zonder zweep
)
Marielle88 schreef:Kan trouwens ook niks vinden over het rijden met zweep ja of neeweet iemand hier zeker dat het niet mag? (vandaag al wel geoefend zonder zweep
)

VValar schreef:Marielle88 schreef:Kan trouwens ook niks vinden over het rijden met zweep ja of neeweet iemand hier zeker dat het niet mag? (vandaag al wel geoefend zonder zweep
)
4-jarige mogen met zweep gereden worden. 5-jarige niet meer.
? 
vossie schreef:Marielle waar start jij voor de Pavo? Jij rijdt bij de 5 jarige toch? Ik twijfel nog steeds met Wiebel, denk niet dat ik mee doe, maar als het wel zo zou zijn dan kan ik je ff in de gaten houden
is toch leuk om n x te horen wat ze ervan vinden? (en ast geen goed commentaar is dan hebben ze er gewoon geen verstand van
)Marielle88 schreef:In Veghel! ja gewoon meedoen johis toch leuk om n x te horen wat ze ervan vinden? (en ast geen goed commentaar is dan hebben ze er gewoon geen verstand van
)
Weet jij ergens zo'n oefenavond in de buurt?
idd als je zelf maar blij bent met je paard
Ik weet geen oefenavond. Maar zo'n oefenavond lijkt me wel heel leuk, wil dat zowiezo graag doen en vandaaruit bepalen of ik wel of niet ga...... dus als je er een weet in de buurt, dan hoor ik het graag!