Pavo Cup 2007

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

SaskiaKur

Re: Pavo Cup 2007

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-07 19:19

Staat het ergens in een reglement, etc.? Zodat ik het 100 procent zeker weet er niet dadelijk problemen zijn... Clown

Lilliputter

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-07 19:26

Moet je even opzoeken op knhs.nl maar weet bijna zeker dat het niet hoeft! Je kunt ook even naar het kwpn bellen

Pasha

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-07 19:27

sannenn schreef:
Pasha schreef:
oohhhh ik zit nog zooo te twijfelen...
Waarom weet ik niet...
Lijkt me eigenlijk ook wel weer heel leuk...

Misschien dat ik me maar in ga schrijven voor Ermelo..
Maasbergen red ik nou niet meer Boos!

voor mij is dit ook de eerste keer en vind het doods eng! Bloos ben bang dat ze me paardje niks vinden en hem af gaan lopen kraken en je helemaal de grond in borren en nu is het voor mij een goede merrie maar is ze na de pavo nog steeds waard wat ze nu waard is???, het valt mij namelijk wel altijd op dat alleen de bekende ruiters en de goedgekeurde hengsten boven aan eindigen en bijna nooit een merrie met een onbekende ruiter terwijl die tog ook heel goed kunnen zijn Verward het kan aan mij liggen hoor maar dan hoor ik het wel Knipoog

Ja nou preices!!
Zo denk ik er dus ook over..
Ben nou zo blij met verona en het gaat ook zo lekker,
maar straks wordt je daar idd de grond ingeboort... niet dat ik dan minder om me paard geef Tong uitsteken
Maar ja jij snapt me vast wel Knipoog
hahah.. mja denk dat ik het toch maar ga proberen..
Dit is het laatste jaar dadt ik mee kan doen... en ach is toch gewoon leuk je paard showen Lachen

Weet alleen nog niet waar maarsbergen of ermelo

Trudy_dJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-07 21:37

Leuk Pasha dat je het ook gaat proberen!
Wij proberen het ook, is toch gewoon leuk!

VValar

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-07 21:55

Tot wanneer kun je je uiterlijk opgeven voor de pavo? De 21ste is de CK bij mij in de buurt.

hananya

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-07 22:05

Ik heb me opgegeven voor Gorredijk.
Heb de bevestiging binnen...

Pasha: Jij bent blij met je paard en daar gaat het om. Wanneer jij m straks lekker in de sport hebt lopen is er niemand meer die kraait om een (slechte) Pavo-uitslag...

Abrahams

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 06:46

VValar schreef:
Tot wanneer kun je je uiterlijk opgeven voor de pavo? De 21ste is de CK bij mij in de buurt.

Op het inschrijfformulier staat dat dit kan tot uiterlijk 15 werkdagen voor de desbetreffende selectiewedstrijd. Ik ga die van mij deze week even faxen. Waarom doe je niet mee met de oefenavond?

SaskiaKur

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 11:02

liliputter schreef:
Moet je even opzoeken op knhs.nl maar weet bijna zeker dat het niet hoeft! Je kunt ook even naar het kwpn bellen

Zal het doorgeven aan mijn zus! Lachen

mylo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 12:02

je wordt met de pavo nooit "de grond in geboord" je moet gewoon goed rijden net als op wedstrijd en je beoordeeld maar dit wordt niet publiekelijk bekend gemaakt dmv omroepen en op je protocol staat ook wat er wel en niet goed was zodat je daar voor een volgende keer rekening mee kunt houden.
Je moet redelijk goed kunnen rijden wil je vooraan kunnen eindigen. Het is nl niet zo dat ze alleen je paard beoordelen maar ook de rijkunsten van de ruiter.
Als je het ziet als een ervaring waar je alleen maar van kan leren zou ik lekker mee doen en genieten van het moment!
Dat is toch alller aller belangrijkste! dat je lekker rijd en je paardje braaf is en je met een goed gevoel van je paard stapt!
Succes allemaal!!

Abrahams

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 12:10

In de Ids stond een heel stuk over de Pavo en waar ze op letten en wat er van je wordt verwacht. Het gaat ze voornamelijk om het paard, de beweging en exterieur. Natuurlijk is het wel handig als je je paard goed voor kunt brengen. Ik heb nog nooit meegemaakt dat ze je afbranden (tenzij je zelf overduidelijk grof inwerkt op je paard natuurlijk). Op de oefenavond zeggen ze wel hoe je het beter zou kunnen doen (bijvoorbeeld paard meer voorwaarts of meer opgericht of juist niet etc etc). Daarom wel handig dus. Op de pavo zelf komt eventueel commentaar op je protocol te staan volgens mij.

VValar

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 12:48

Abrahams schreef:
Op het inschrijfformulier staat dat dit kan tot uiterlijk 15 werkdagen voor de desbetreffende selectiewedstrijd. Ik ga die van mij deze week even faxen. Waarom doe je niet mee met de oefenavond?

Oh ok, bedankt! Dan heb ik nog eventjes dus.
Doe niet mee aan oefenavond omdat ik dat vorig jaar heb gedaan. Weet al een beetje wat er verwacht wordt, dus ik hoef er niet zo nodig heen met Valar. Ik kom natuurlijk wel even kijken naar jou!

SaskiaKur

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 12:59

Nou bij deze:

Lidmaatschap, startkaart en tenaamstelling
De startkaart-eis voor combinaties is komen te vervallen. De ruiter/amazone die het paard voorstelt dient wel lid te zijn van de KNHS. De geregistreerde van het deelnemende paard dient lid te zijn van het KWPN.

Mascha gaat dus starten Ja In Sevenum meende ik. Mijn fotocamera gaat natuurlijk ook mee! Haha!

Marielle88

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 13:25

waar kun je ergens een overzicht van de oefenavonden zien? of is die er niet Clown

Marielle88

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 13:35

Kan trouwens ook niks vinden over het rijden met zweep ja of nee Bloos weet iemand hier zeker dat het niet mag? (vandaag al wel geoefend zonder zweep Clown )

db1

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 13:36

Marielle waar start jij voor de Pavo? Jij rijdt bij de 5 jarige toch? Ik twijfel nog steeds met Wiebel, denk niet dat ik mee doe, maar als het wel zo zou zijn dan kan ik je ff in de gaten houden Haha!

SaskiaKur

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 13:37

Wie start eigenlijk allemaal in Sevenum?

VValar

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 13:44

Marielle88 schreef:
Kan trouwens ook niks vinden over het rijden met zweep ja of nee Bloos weet iemand hier zeker dat het niet mag? (vandaag al wel geoefend zonder zweep Clown )

4-jarige mogen met zweep gereden worden. 5-jarige niet meer.

Marielle88

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 13:50

VValar schreef:
Marielle88 schreef:

4-jarige mogen met zweep gereden worden. 5-jarige niet meer.

ja en waar staat dat Bloos Tong uitsteken ?

Marielle88

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 13:51

vossie schreef:
Marielle waar start jij voor de Pavo? Jij rijdt bij de 5 jarige toch? Ik twijfel nog steeds met Wiebel, denk niet dat ik mee doe, maar als het wel zo zou zijn dan kan ik je ff in de gaten houden Haha!

In Veghel! ja gewoon meedoen joh Tong uitsteken is toch leuk om n x te horen wat ze ervan vinden? (en ast geen goed commentaar is dan hebben ze er gewoon geen verstand van Clown )

Weet jij ergens zo'n oefenavond in de buurt?

db1

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 13:58

Marielle88 schreef:
In Veghel! ja gewoon meedoen joh Tong uitsteken is toch leuk om n x te horen wat ze ervan vinden? (en ast geen goed commentaar is dan hebben ze er gewoon geen verstand van Clown )

Weet jij ergens zo'n oefenavond in de buurt?

Haha, jij hebt de goede instelling Haha! idd als je zelf maar blij bent met je paard Ja Ik weet geen oefenavond. Maar zo'n oefenavond lijkt me wel heel leuk, wil dat zowiezo graag doen en vandaaruit bepalen of ik wel of niet ga...... dus als je er een weet in de buurt, dan hoor ik het graag!

VValar

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 14:00

Oefenavond is leuk maar heeft imo niet echt de meerwaarde dat ze je gaan vertellen of je beter wel/niet mee kunt doen met de pavo. Ze geven uiteraard wel handige tips over hoe je paard voor te stellen. Maar ze zullen je niet aanraden om van de pavo af te zien. Als je echt hun eerlijke mening wilt, moet je na afloop even langs gaan en ze het persoonlijk vragen.

Marielle88, ik weet niet meer waar dat staat. Heb het een tijd geleden ergens gelezen. Misschien bij regelementen vd pavo?

Wienna

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 14:37

Ik heb me ook opgegeven voor Sevenum. Ik weet niet of ik Wienna dan al lekker voor elkaar heb, maar ik vind het leuk voor onze ervaring om mee te doen Ja

SaskiaKur

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 14:50

Misschien, dat ik jouw dan ook zie, Wienna! Haha!

Wienna

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 15:45

Zou leuk zijn!!!! al heb ik vrees ik wel mijn handen vol Lachen

SaskiaKur

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 15:46

Tja, dan kan ik je alsnog op de foto zetten Knipoog