Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

ben echt trots op ze!!!!!!!!!!
nicole0180 schreef:wie weet of martine wijkhuizen de M2 gewonnen heeft?
ArianneF schreef:Hier een verslagje van mijn toch wel succesvolle weekend ermelo.
vrijdag om 6.00 uur weggereden. geen files gehad, we waren er om 9 uur. ik heb sil op stal gezet, en die had het daar goed naar zijn zin. ik heb hem op 't gemakje gevlochten.
ik moest om half 2 rijden als eerste. ik zat er een uur van te voren ongeveer al op, doe ik normaal nooit, maar ik dacht dat hij wel frisjes zou zijn.nou achteraf gezien was hij hardstikke rustig en braaf, ik was zelf ook helemaal niet zenuwachtig waar ik nog steeds van sta te kijken.
Mijn proef ging goed. niet perfect, maar hij maakte ik ieder geval geen fouten en was niet stout. toen ik de ring uitging zei ik: dit is denk ik net niet goed genoeg.
mijn punten waren 190 en 189, jury was het goed eens, en ik ook met die punten. ik stond derde van de 5. toen derde van de 10. toen derde van de 15. toen 4e van de 18e. Toen werd ik zenuwachtig, en werd ik 6e van de 20. helaas, maar het is niet anders!
ik ben wel tevreden, ik ben gemiddeld toch 18e van de 60 geworden. dus daar kan ik zeer tevreden mee zijn.
zaterdag om kwart voor 12 moesten we viertal rijden. dat ging helaas niet zo goed. er was 1 paardje bij die was beetje stout. de rest werd daar een beetje door beinvloed. erg jammer. ik heb er zelf niet veel van meegekregen,(reed voorop dusja) de voltes, waarin ik de rest wel zag, gingen namelijk wel redelijk goed. de galop was ook niet zo goed. het tweede paard liep te ver achter, en ik moest heel erg verzamelen. we hebben nog wel 63 % gekregen en we zijn 7e geworden. daar ben ik toch heel blij mee!
ik heb voor mijzelf erg lekker gereden en sil heeft geen foutje begaan naar mijn weten (ik moet het filmje van het viertal nog bekijken) we hebben in ieder geval erg veel lol gehad!
. Ook een hele nette prestatie behaald met het viertal! Ik had zelf voor mijn gevoel ook wel lekker gereden. Beter als op het ZK in elk geval. Zaten wat rare dingen in protocollen waar ik het zelf niet helemaal mee eens was maar goed. Het is en blijft een afwijkend type dus dat zal misschien ook nog wel iets hebben mee gespeeld. Al met al was het zeker niet genoeg om naar de finale te mogen, maar had zelf toch wel 60% verwacht. Helaas bleef het bij 58%. Overall toch nog een 49ste plaats (klinkt beter als laatst van je ring he
) Silvia schreef:Nog meer uitslagen bekend van het Z2? De site van de KNHS ligt eruit dus daar valt niets te zien...
nicole0180 schreef:echt...dat meen je niet ..anders is ze kampioen?
al gaf het toen een hoop gezijk.. goed gedaan hoor 6e
ben echt zo blij!