[WN] Federatie NK 2006

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

shellybelly

Re: Federatie NK 2006

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-06 11:24

Laika schreef:
Ik vond het Nk ook helemaal super, en ja, dat Wilhelmus maakt het helemaal af! Heb menig traantje moeten wegpinken. Dikke pluim voor de gehele organisatie en vrijwilligers!

Wel heb ik een verzoekje voor wat betreft de uitslagen. Is het niet mogelijk om er ook een medaillespiegel bij te plaatsen? Vanwege de toch vaak niet eenduidige jurering is het moeilijk om te bepalen wie nou brons, zilver en goud heeft behaald. Of ben ik de enige die Blond is?

Overigens ga ik er van uit dat de uitslagen nog eens nagelopen worden. Er klopt het een en ander niet.

Ik ga alles nog eens controleren, het was soms nachtwerk en met de medaillespiegel ben ik bezig, moet aleen de namen er nog achter plakken... Komt deze week nog op de site, met de definitieve uitslagen...mijn excuses als er een foutje ingeslopen mocht zijn, die jury's schrijven soms erg onduidelijk...

spatter

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-06 11:28

ook ik wil de organisatie en alle vrijwilligers bedanken voor een prachtig en bere-gezellig NK! OK dan!
verder iedereen die mij met raad en daad heeft bijgestaan en natuurlijk de river valley ranch waar ik zelf en mijn paardje terecht kon om te overnachten

ik heb alleen de appie onderdelen meegedaan en ben er donderdag en vrijdag tot de namiddag geweest
de jury vond mijn paard wel mooi en plaatste hem in de halter 3de en 4de in de aged geldings
en 1ste en 4de bij de most colorfull
wat een bronzen en silveren medaille opleverde, mijn NK kon al niet meer stuk!
bij de rijonderdelen waren we nog niet goed genoeg om wat te betekenen maar ik was toch erg tevreden over mijn knolletje
dit was zijn eerste grote wedstrijd, vere reis, vreemde stal,grote lokatie, maar hij bleef gewoon zichzelf

ik wil iedereen van harte feliciteren met de behaalde prijzen en hopelijk tot volgend jaar!

Axefield

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-06 11:30

En ik ben ook weer lekker thuis. NK.... altijd een feestje, maar oh, wat kan het je slopen. Ik verlangde gister zo vreselijk naar mijn huisje, mijn bedje, mijn douche en vooral mijn hondjes. En toen stopte mijn auto er 6 km voor Wolvega mee..... 5 kwartier in de auto wachten op de ANWB.

Voor Zowie en mij was het weer geweldig, bij de Open Yearling Mares werd ik bij Sylvia 1e geplaatst en bij Mike (Leading Judge) 3e waardoor we de Bronzen Medaille hebben gewonnen. RVs Its Painting Time van xxsmokeyxx hier op Bokt heeft Goud gewonnen Boos! en ik gun het haar van harte Ja Ja !!!

Voor het eerst heb ik dit jaar "ge-vrij-willigerd" 2,5 dag op het secretariaat bij Sheila (Shellybelly). Ik moet zeggen...... ik vond het leuk, interessant en heel veel positieve dingen meer, maar bovenal zeer vermoeiend. Door deze ervaring kan ik dus ook met een oprecht gevoel zeggen dat ik grote bewondering en respect voor Sheila heb, die dit 7 dagen achtereen heeft gedaan van 's morgens vroeg tot 's nachts.
Ook alle andere vrijwilligers verdienen een dikke grote pluim Go jij! Go jij! Go jij! Go jij!

Ik heb veel mensen (beter) leren kennen en verscheidene van die personen hebben er ook aan bijgedragen dat ook dit NK wederom voor mij onvergetelijk is.

Wat ik persoonlijk een ontzettend grappige situatie vond is dat wij vrijdagavond op het kampeerterrein gitaar wilden spelen maar gevraagd werden te stoppen vanwege geluidsoverlast. Logisch en uiteraard stopten we toen ook. Vervolgens kregen wij toestemming om in de kantine te spelen en het werd (imo) reuze-gezellig. Alleen was degene "van de techniek" vergeten het geluid over de speakers uit te zetten en galmden wij - en de hele kantine met ons - over het kampeerterrein, door de binnenbak etc. etc. Neem me niet kwalijk, maar ik vond dat ontzettend grappig toen ik dat de volgende dag hoorde..... Haha! Haha!

In ieder geval, ik hoop dat er velen met mij nu thuis zitten met een super-tevreden gevoel over het NK Westernriding Marienheem 2006 !!!!!!!!

Laika

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-06 11:33

shellybelly schreef:

Ik ga alles nog eens controleren, het was soms nachtwerk en met de medaillespiegel ben ik bezig, moet aleen de namen er nog achter plakken... Komt deze week nog op de site, met de definitieve uitslagen...mijn excuses als er een foutje ingeslopen mocht zijn, die jury's schrijven soms erg onduidelijk...

Excuses uiteraard aanvaard! Logisch dat er fouten in sluipen, maar het staat zo slordig als je een zilveren plak mee krijgt en op de lijst staat er 2 x DQ bij je naam. Of in de lijst 2 x 2e, maar wel de gouden plak. Om maar even 2 voorbeelden te noemen.

Die medaillespiegel maakt het dan zeker helemaal af!

Chevvyman

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-06 12:00

En het Feest was ook erg super. benen doen nog zeer van het dansen... maar het was het wel waard Pling Cool

Cool f*ck milk, drink beer Cool

shellybelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-06 12:12

rookie schreef:

Voor het eerst heb ik dit jaar "ge-vrij-willigerd" 2,5 dag op het secretariaat bij Sheila (Shellybelly). Ik moet zeggen...... ik vond het leuk, interessant en heel veel positieve dingen meer, maar bovenal zeer vermoeiend. Door deze ervaring kan ik dus ook met een oprecht gevoel zeggen dat ik grote bewondering en respect voor Sheila heb, die dit 7 dagen achtereen heeft gedaan van 's morgens vroeg tot 's nachts.
Ook alle andere vrijwilligers verdienen een dikke grote pluim Go jij! Go jij! Go jij! Go jij!

ik word er verlegen van..... Bloos thanx! Haha! En jij ook bedankt voor het doorbreken van de zware uurtjes met je humor en hulp, als iedereen eens wist waarom wij steeds moesten lachen... *LOL* volgend jaar weer??

shellybelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-06 12:18

Laika schreef:
shellybelly schreef:

Excuses uiteraard aanvaard! Logisch dat er fouten in sluipen, maar het staat zo slordig als je een zilveren plak mee krijgt en op de lijst staat er 2 x DQ bij je naam. Of in de lijst 2 x 2e, maar wel de gouden plak. Om maar even 2 voorbeelden te noemen.

Die medaillespiegel maakt het dan zeker helemaal af!

Dat van die dq heb ik er al uit gehaald, maar het kan best dat iemand 2 x 2e is geworden en dan toch de de gouden medaille krijgt uitgereikt. De score wordt namelijk per show bij elkaar opgeteld en de hoogste score is nederlands kampioen. Bij een gelijkstand telt de uitslag van de leading judge... Dus als je tweede bent met net iets minder punten dan de nummer 1 kan het best zijn dat je dan alsnog de gouden plak haalt.. Verward Klinkt misschien ingewikkeld maar het systeem erachter is eigenlijk wel heel logisch, maar het wordt nog een keer gecontroleerd.

Axefield

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-06 12:20

Yes Sheila...... I'll be your back-up !!!

fique

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-06 12:32

ik heb ook een geweldige zaterdag achter de rug. was weer erg spannend in de reining. vooral omdat er veel van onze stal meededen. en iedereen op 1 na in de prijzen. het mooiste vond ik toch weer jimmy die de nk titel weer won met hc cheyennes command en 3e met command peppy king in de sr reining. charita 2e met hc ceyennes command in de jeugd en rachelle (raggie)3e met cody grinder in de jeugd. ilona (broady) met boots scooting jose als ik het goed heb 5e in de amateur en lia met broadaniac jac ook een superproef. wesley met rugged kid helaas een spin teveel in de jeugd. iedereen gefeliciteerd met zijn prijzen.

janedoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-06 13:53

Mijn dank aan alle vrijwilligers die hun vakantiedagen opofferen zodat wij weer een leuke week konden beleven. En in het bijzonder aan John Schuurman de omroeper met zijn prettige en duidelijke stem, Sheila voor haar werkzaamheden voor, tijdens en na de wedstrijd én aan diegene die de starttijden heeft uitgerekend!!!

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-06 14:02

Ook ik vond het een Super NK. Heel veel dank aan de vrijwilligers en alle andere mensen die eraan meegewerkt hebben! Het verliep allemaal super op schema, iets waar ik heel veel aan heb gehad, was op deze manier heel fijn rijden! Ook leuk dat het Wilhelmus weer is ingevoerd! Zo blijft het NK de fijnste en leukste wedstrijd van het jaar!

CowgirlStore

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-06 14:06

Azhari schreef:
Zaterdag de jeugd onderdelen. Showmanship, jammer ze bleef niet staan in de set-up, maar toch 2x 3de en dus brons. Pleasure, ze liep niet top, maar toch genoeg voor 2x een eerste plaats en daarmee dus Nederlands kampioen Go jij! Go jij! Een droom die uit komt en dan ook nog op haar verjaardag, beter heeft ze het niet kunnen plannen. De horsemanship moest toen nog en daarmee behaalde ze weer brons. (de precieze plaatsingen weet ik niet meer)
's Avonds werden we nog gebeld, dat ze ook de All Around prijs voor de jeugd gewonnen had.

Voor ons dus een super afsluiter, maar met een dubbel gevoel.

Als je meeleest met je zus: Super Jinke! Heeft mijn hoed toch nog een finale meegemaakt Haha! Ik zal je binnenkort nog even persoonlijk feliciteren OK dan! en ja: natuurlijk een dubbel gevoel, we zullen je ook missen tijdens de lessen.

Chantalleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-06 14:15

Zo ben weer een beetje bij qua slaap!

Vond het ook een bere gezellig NK,.. vooral met Rookie en Shellybelly. Ook heb ik met PeterV ook gelachen!

Ga mijn spullen voor mij werk maar weer inpakken. Morgewn weer het gewone ritme!

Alle prijswinnaars GEFELICITEERD

Pannenkoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-06 14:25

Chantalleke schreef:
Zo ben weer een beetje bij qua slaap!

Jij nog bedankt voor het verder zeulen van de planten............

Chantalleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-06 14:26

Planten,.. Het waren hele akelige zware BOMEN.

maar graag gedaan!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-06 14:35

Had ze dan ook gewoon op laten vreten tijdens de Wilhelmussessies Haha! was het elke keer wat lichter geworden *LOL*

Chantalleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-06 14:41

De ruiters lieten dat niet toe! Mocht wel hoor van mij!

VOlgend jaar maar plastike palmbomen Tong uitsteken

Josfoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-06 15:22

XoNo schreef:
Ook ik vond het een Super NK. Heel veel dank aan de vrijwilligers en alle andere mensen die eraan meegewerkt hebben! Het verliep allemaal super op schema, iets waar ik heel veel aan heb gehad, was op deze manier heel fijn rijden! Ook leuk dat het Wilhelmus weer is ingevoerd! Zo blijft het NK de fijnste en leukste wedstrijd van het jaar!

Hahaha; tijdens het Wilhelmus zat je op je paard te pitten Huilen Huilen
of te dromen van het volgende kampioenschap Haha! Haha!

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-06 15:45

Haha, te pitten zat ik zeker niet Haha! Ik zat gewoon te genieten Jos, zullen we het daar op houden? Knipoog

Azhari

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-06 16:04

Citaat:
Showmanship, jammer ze bleef niet staan in de set-up, maar toch 2x 3de en dus brons.
Ik word er terecht op gewezen dat dit niet klopt. Het had 1x 2de en 1x 3de moeten zijn!

Alle plaatsingen onthouden is ook niet het makkelijkste Bloos

Josfoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-06 16:06

Jazeker; het lijkt mij echt kikke als het Wilhelmus alleen voor jou klinkt.
Geniet dan maar door Knipoog Knipoog

Pannenkoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-06 16:36

Jos schreef:
..............ze staan samen op de foto toen het Wilhelmus speelde, allebei met een bloot hoofd , hoed in de hand.
echt heel mooi.................

Afbeelding

Afbeelding

Gefeliciteerd Roel, ik had helaas erg weinig tijd die avond om handen te schudden....

Pannenkoek

Chantalleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-06 16:40

Schitterende foto van Roel en Mikel samen

spatter

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-06 16:43

mooie foto!

wat ik me al afvroeg bij het fotograveren en nu ook zie, de achtergrond is zo wel erg druk en rommelig

Francis

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-06 16:43

Oh wow, die onderste is er een die op de voorkant van de volgende WHW mag van mij... wat een speciale foto!
Erg mooi trouwens ook dat er zo lekker geboden is met de veiling... er kunnen aardig wat behandelingen plaats vinden van dat bedrag, heb ik begrepen. Heel mooi!