Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Anya schreef:Karin met Ret: prachtige combi!

)
)Wranglerbutt schreef:Hoe heeft Sflj het gedaan?![]()
Wranglerbutt schreef:@Jeddah: Toppie dat je er van af hebt gezien om met Sim te starten.
hahaha sorry Jeddah dat was nog niet tot me doorgedrongen...
eigenaar heet Laja is op bokt beter bekend als canis..
dus kan ik nog even terug kijken hoe ik opgegeten werdt door Rascal

lorie schreef:ik heb er maar 3 helaas.. de rest in gelukkig gefilmd door ilvadus kan ik nog even terug kijken hoe ik opgegeten werdt door Rascal
Sonja schreef:Heeft er ook al iemand puf gehad om foto's op de computer te zetten?

Karin schreef:Sonja schreef:Heeft er ook al iemand puf gehad om foto's op de computer te zetten?
Bij Marco staan ze inmiddels OP de computer, maar het ding is inmiddels ontmanteld omdat we morgen installatiemannetjes over de vloer krijgen die aan de verwarming moeten gaan prutsen. En daarvoor moest het bureau aan de kant en alle kabels los. Helaas laten die van mij dus nog even op zich wachten, hopelijk morgen!
Lorie, was dat endurance-Ilva die met jou mee was? Ik dacht al een bekend gezicht te zien, maar ik kon haar niet plaatsen op een westernwedstrijd!
[Edit] Ja dus, hallo Ilva!

!
.
Of was het nu anders om??

maar Ilva heb ik op een gegeven moment een eindje verderop bij die bonte zien staan met een filmcamera in de hand. Kwartje viel pas later. 
Het was andersom Blaze
Karin schreef:Smeerpoetie was die met dat bonte paard, Winnetou geloof ik?
Engelse trail was ik die met dat blauwe helmpje.

Anya schreef:Het was andersom Blaze
![]()

lorie schreef:oow mischien heb ik Blaze dan ook wel gezien!?