[WN] 09-07-2006 No Boundary Contest De Lutte

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

jeanette

Re: 09-07-2006 No Boundary Contest De Lutte

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-06 20:36

Ik ben ook weer thuis. Helemaal kapot na een zeer geslaagde dag en dit mede dank zij onze vrijwilligers. Bedankt ook namens mij. Ben wel benieuwd of er al iemand foto's op bokt geplaatst heeft. Ga gelijk kijken.

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-06 21:02

Anya schreef:
Karin met Ret: prachtige combi!

*bloos*

Ik vond het echt een geweldige dag, goed georganiseerd en een super relaxte sfeer, net als wat ik gewend ben van de endurance! Voor herhaling vatbaar! Anya, Sonja, Jip: bedankt! En natuurlijk jury Chris Knol ook, wat gaf hij fijn commentaar! OK dan!

Marco heeft ook aardig wat foto's gemaakt, heb net al snel wat voorbij zien komen, we moeten ze nog uitzoeken. Maar we zitten nu eerst nog samen met Henla en Michiel met een scheef oog naar de WK-finale te kijken, we zijn ook wat gevloerd na een dagje in de warmte. Fotoverslagje volgt dus nog!

Wranglerbutt

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-06 21:12

Fijn dat het zo'n geslaagde was! Had er graag bij willen zijn.. Wie weet, volgend jaar?

@Jeddah: Toppie dat je er van af hebt gezien om met Sim te starten.
Hoe heeft Sflj het gedaan? Tong uitsteken

Ben heel benieuwd naar foto's!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-06 21:13

En hier de laatste uit de organisatie die nog effe gauw komt bijbokken. Afgepeigerd maar zeer voldaan! Jongens wat een mooie dag hebben we gehad!
Ik denk dat ik ook namens Jip en Anya spreek als ik zeg dat DIT nou precies was wat we ooit bij elkaar bedacht hadden, als ons aandeeltje in de sport om de nieuwe lichting ruiters en ruitertjes een opstap te geven. (Dus Xono, volgende keer als je je afvraagt wat ik in vredesnaam doe om de sport te verbeteren: DIT dus, samen met twee andere enthousiastelingen. Van jou heb ik het overigens nog steeds niet gehoord Knipoog )

Ik heb een aantal leuke en veelbelovende combinaties gezien. Zoals bijvoorbeeld het meisje dat de aanmoedigingsprijs voor meest veelbelovende beginner in de wacht sleepte. En meteen de Nicegirl-prijs erbij. En CC met haar jonge dier, dat ze op leuke wijze (en met enorme grijns) het vertrouwen gaf om de sloot in te gaan voor haar. Of al die combi's die vandaag elkaar hielpen, paarden deelden, nog even aan een hoed hielpen etc.
Het meisje met de fjord (sorry naam vergeten, paardje heette Rascal) en CC hebben dan ook de nicegirlprijzen gewonnen, en mogen binnenkort hun borst natmaken voor een verwen-trailride-dagje Tong uitsteken

Ik heb echt gevoeld dat een aantal deelnemers de voorpret voor deze wedstrijd had gehad (door het vooraf toezenden van de proefjes) die wij als organisatie ook hadden, en die we voor iedereen gehoopt hadden. OK dan!

En wat dacht je van alle leuke sponsorprijzen!!!! De sleutelhangers, kortingsbonnen en de sleezy voor bestgeklede amateur van www.justwestern.nl ! En alle (!!!) prijsjes van www.zadelshop.nl naast de te winnen lintjes, van sokken tot halsters met touwen, tot een keigave wedstrijdbloes, emmers vol snoepjes, borstels. liksteen en zelfs twee hoofdstellen! De ene is naar de meest veelbelovende beginner gegaan, en de andere naar de Pechvogel van de dag; Paulette Zorn. Zij had een jong dier mee, dat aan de trailer met zijn been in de lijn kwam en zich heel akelig verwond heeft. Ik heb haar vanavond gesproken en de veearts is geweest, maar hij heeft nog flink pijn. We hopen het leed een heeeeeeeel klein beetje te kunnen verzachten met een leuk nieuw hoofdstelletje, zoals vermeld van Zadelshop.nl

En wat te denken van stalhouder Gerard vabn Stal Het Hoefijzer in De Lutte waar we vandaag te gast waren, die zich de benen onder de kont uitgelopen heeft de laatste tijd voor ons, en niks te dol vond. Jullie willen een sloot? Graaf ik een sloot... Geweldig!!!
En last but nog least: de jury die steeds alle tijd nam om vragen te beantwoorden en scores toe te lichten, en vooral AL DIE VRIJWILLIGERS die deze dag tot een succes gemaakt hebben!!!!! Jongens allemaal hartstikke bedankt!!!!!!! En Pannekoek, ik verheug me al op de foto's, volgens mij heb je schitterende plaatjes geschoten van de trails!

En dan nog twee absoluut zonder organisatiepet op maar puur als 100% Sonja:

1. HULDE voor de trainster die een lesklant vanwege puur arrogant en zelfs zwaar hufterig gedrag tegen paard en een van onze vrijwilligers (!) nu als ex-lesklant betitelt. Grote klasse! Als trainer wil je aan zoiemand je naam niet verbonden hebben; ik kan het me levendig voorstellen!
Volgend jaar zal ik ook een gouden-eikel-award sponsoren goed? Heeft ' ie in ieder geval kans wat te winnen Knipoog )

2. Dikke vette pluim voor de eigenaresse van het paard Simply lost my spots. Paard was stiknerveus en kon de rust niet vinden. Dus wat doet ze: ze neemt lekker de tijd om wat met 'm te lopen en te grazen op vreemd terrein, en verder HELEMAAL NIKS! Helemaal super! Wedden dat het volgende keer al een stuk beter gaat als ' ie mee gaat? Prima opgelost hoor!!!

Jongens, DIT heet 'moe maar voldaan'. Allemaal bedankt voor deze TOPdag!

Sonja
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 09-07-06 21:21, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-06 21:14

Wranglerbutt schreef:
Hoe heeft Sflj het gedaan? Tong uitsteken

Ben brak maar even uit het blote bolletje; ik meen dat hij tweede was in de naturtrail.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-06 21:16

Wranglerbutt schreef:
@Jeddah: Toppie dat je er van af hebt gezien om met Sim te starten.

O ik ben echt niet helder geloof ik. Sim is het paard waar ik het hierboven over heb, dus ik heb Jeddah gemeet Haha! hahaha sorry Jeddah dat was nog niet tot me doorgedrongen...

edit: als ik pagina 18 beter door had laten dringen had dit kwartje eerder kunnen vallen Haha!

Blon_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-06 21:31

zo ik heb weer een hoop bokkers gemeet
@sonja de fjord zijn Knipoog eigenaar heet Laja is op bokt beter bekend als canis..

jeddah heb ik dus ook gemeet.. dat dacht ik al wel maar wist het niet zeker..
heb volgens mij meer bokkers gezien dan ik dacht!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-06 21:33

O ja dat had ze inderdaad nog gezegd, maar de zoekfunctie doet het nog steeds niet, dus ik heb haar nog niet op kunnen zoeken op Bokt...

Blon_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-06 21:35

zo heel veel posts heeft ze ook niet hoor ik pb alleen regelmatig met haar.. waar bokt wel niet goed voor is

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-06 21:37

Heeft er ook al iemand puf gehad om foto's op de computer te zetten? Tong uitsteken

Blon_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-06 21:38

ik heb er maar 3 helaas.. de rest in gelukkig gefilmd door ilva Haha! dus kan ik nog even terug kijken hoe ik opgegeten werdt door Rascal Haha!

Ilva

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-06 21:44

lorie schreef:
ik heb er maar 3 helaas.. de rest in gelukkig gefilmd door ilva Haha! dus kan ik nog even terug kijken hoe ik opgegeten werdt door Rascal Haha!

Dat je nog zo goed kan typen met die ene , niet opgegeten, hand Haha!

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-06 21:46

Sonja schreef:
Heeft er ook al iemand puf gehad om foto's op de computer te zetten? Tong uitsteken

Bij Marco staan ze inmiddels OP de computer, maar het ding is inmiddels ontmanteld omdat we morgen installatiemannetjes over de vloer krijgen die aan de verwarming moeten gaan prutsen. En daarvoor moest het bureau aan de kant en alle kabels los. Helaas laten die van mij dus nog even op zich wachten, hopelijk morgen!

Lorie, was dat endurance-Ilva die met jou mee was? Ik dacht al een bekend gezicht te zien, maar ik kon haar niet plaatsen op een westernwedstrijd! *LOL*

[Edit] Ja dus, hallo Ilva! *LOL*

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-06 21:49

Ik heb trouwens ontzettend veel leuke paardjes gezien... Ik als 'poowniemens' heb mijn hart kunnen ophalen met al dat leuke spul in de D- en E-maat (niets ten nadele van de Grote Paarden hoor, maar ik vind juist de wat kleinere beesten zo gaaf). Fjord Rascal is mij het meest bijgebleven en de poownie van Elles.

Blon_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-06 21:50

Karin schreef:
Sonja schreef:

Bij Marco staan ze inmiddels OP de computer, maar het ding is inmiddels ontmanteld omdat we morgen installatiemannetjes over de vloer krijgen die aan de verwarming moeten gaan prutsen. En daarvoor moest het bureau aan de kant en alle kabels los. Helaas laten die van mij dus nog even op zich wachten, hopelijk morgen!

Lorie, was dat endurance-Ilva die met jou mee was? Ik dacht al een bekend gezicht te zien, maar ik kon haar niet plaatsen op een westernwedstrijd! *LOL*

[Edit] Ja dus, hallo Ilva! *LOL*

haha nee endurance ilva was met smeerpoetie mee Knipoog
ik was die blonde doos die overal tussen door huppelde en regelmatig bij anya in de buurt stond Clown

Ilva ja knap of niet Knipoog

Blon_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-06 21:51

Karin ik heb jou geloof ik wel gezien.. had jij vandaag ook die pet op die je op die ene foto in je profiel ook op had? zoon beige?

Ilva

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-06 21:56

Hoi Karin,

Ik heb jou even gemist denk ik Bloos

Endurance-Ilva goes western Tong uitsteken !

Ik heb zelf even niks te starten (Drachtig paard), dus nu ben ik aangesteld tot groom van mijn grooms. Ik ben dit jaar meer op wedstrijden, dan wanneer ik zelf rijd Haha! .

Ik ga volgend jaar gewoon zelf meedoen met mijn Engels opgeleide endurance knol. (Wel in westernoutfit natuurlijk) Ik vond het een leuke dag en een pluim voor de organisatie.

Rob_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-06 21:57

We hebben geen foto,s maar wel ruim 45 min. video Tong uitsteken
helaas nog ff geduld hebben,eerst alle leuke dingen eruit halen en alleen de minder leuke monteren en plaatsen Pling Of was het nu anders om?? Cool

Blon_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-06 21:58

oow mischien heb ik Blaze dan ook wel gezien!?

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-06 22:02

Smeerpoetie was die met dat bonte paard, Winnetou geloof ik? Leuk paard! Ja

Blonde doos bij Anya heb ik ff gemist Haha! maar Ilva heb ik op een gegeven moment een eindje verderop bij die bonte zien staan met een filmcamera in de hand. Kwartje viel pas later. Haha!

Ilva, jouw paard moet bijna bevallen toch? Misschien ben ik er volgend jaar ook wel bij in echte westernoutfit, het gaat nu toch wel een beetje kriebelen... Maar endurance blijft voorlopig nummer 1!

Lorie, ik had wel een pet op, maar een blauwe. En een groene korte broek aan. En in de Engelse trail was ik die met dat blauwe helmpje.

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-06 22:03

Clown Het was andersom Blaze Haha! Vork

Blon_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-06 22:05

Karin schreef:
Smeerpoetie was die met dat bonte paard, Winnetou geloof ik?
Engelse trail was ik die met dat blauwe helmpje.

Id smeerpoetie is van winnetou Haha!

dan heb ik jou iig zien rijden Haha!

Rob_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-06 22:06

Anya schreef:
Clown Het was andersom Blaze Haha! Vork

Hmmm dan maar de totaal ongekuiste versie Cool

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-06 22:07

doe maar Haha!
Toch oefenwedstrijd. Leuk!

Rob_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-06 22:07

lorie schreef:
oow mischien heb ik Blaze dan ook wel gezien!?

oow jakkes wie weet heb je inderdaad gezien wat je niet wilde zien Cool