Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
_Jitske_ schreef:joke20 schreef:Springen is pas VOLGENDE week!
weten we
maar wat maakt dat uit?
Discussie vooraf is juist leuk
CGJ12 schreef:Lielle schreef:dat was toch ook een Prince Thatch of ga ik ook al dementeren?
Petit Prince 9 - HANN
G /Bay/1993 /Prince Thatch/Lanthan
Joelle Kinnen (LUX)
Kinnen Joëlle Michael Oldenbourg 56.875
(30) 57.292
(28) 59.792
(25) 56.042
(31) 58.333
(26) 57.667
1993
risje schreef:Ga volgende week op vakantie.
Tenminste als mijn gekneusde ribben dan zover over zijn dat ik weer op trektocht kan. Hoeveel pech kun je hebben. 3 weken voor je vakantie te paard, zelf alles gekneusd (niet eens door afvallen) en zadel kapot....
Mocht vakantie niet doorgaan, dikke kans dat ik nog meer naar Aken ga.
Maarre, maak maar foto's in elk geval!
Morgen weer middagje dressuur kijken.
Jaan81 schreef:Hebben jullie die spanjaard voor Laurens gezien. Reed hij niet op een Andalusier??? Echt een barok paardje!
mandy_b_s schreef:Jaan81 schreef:Hebben jullie die spanjaard voor Laurens gezien. Reed hij niet op een Andalusier??? Echt een barok paardje!
Dat is invasor, met Rafeal soto andrade
karin1985 schreef:Zit de winnaar van valkenswaard ook in ons springteam . Ik weet nog dat ie op Fleche Rouge reed, alleen de naam van de ruiter is me ontschoten
.
risje schreef:Klopt idd, en ook idd jammer dat Leopold niet in het team zit. Maar goed Ehrens vond de andere constanter presteren.
Daarnaast meen ik dat hij na Dublin (dus week voor CSI Valkenswaard) al teamleden bekend heeft gemaakt. De reserve heeft hij gisteren of vandaag bepaald.
Dus tsja, Valkenswaard is wrs niet meegenomen in de beoordeling.
Nistria schreef:Wie weet waar je Anky morgen kan zien?
Op eurosport is er tussen 12.30 en 13.30 een rally in Finland op
vanaf 16.15 is er weer paardensport of eurosport...
Lielle schreef:Maar mijn vraag heb je wel over het hoofd gezien