Almelose ruiterdagen 2006 info gevraagd en wie gaat?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

AlexAuto

Re: Almelose ruiterdagen 2006 info gevraagd en wie gaat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-06 19:54

sheda schreef:
misschien een ideetje voor volgend jaar Alex, (alsof je er al niet genoeg werk mee hebt)
maar het zou voor de deelnemers wel handig zijn

Dit jaar wilden we eigenlijk (Internet-afdeling) inschrijvingen doen via Internet, maar hier stak de oude garde (in de vorm van de beide secretariaten) een stokje voor. Ook al weet ik dat er veel voordelen en duidelijkheid aan kleven.

Maar goed; de organisatie wil men op deze manier laten inschrijven; ik heb er - als webmaster - geen problemen mee. Scheelt wel een hels inschrijfsysteem bouwen, wellicht begin ik er over een half jaartje aan en dan roep ik wel een legertje mensen van Bokt om het geheel te testen . Toch wel handig dacht ik zo.

Verder nog nieuws? Jawel. Nadat LiSSY al had aangegeven dat men druk is aan het voorbereiden van de grond voor de all-weather-mat zal dit alles straks via een webcam te zien zijn. Ook dit alles moet ik natuurlijk weer voor elkaar zien te brouwen. Deze webcam(s) moet tijdens de Ruiterdagen ook wat mooie beelden aanleveren van de wedstrijdterreinen.

Olrike

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-06 07:52

AlexAuto schreef:
sheda schreef:
misschien een ideetje voor volgend jaar Alex, (alsof je er al niet genoeg werk mee hebt)
maar het zou voor de deelnemers wel handig zijn

Dit jaar wilden we eigenlijk (Internet-afdeling) inschrijvingen doen via Internet, maar hier stak de oude garde (in de vorm van de beide secretariaten) een stokje voor. Ook al weet ik dat er veel voordelen en duidelijkheid aan kleven.

Maar goed; de organisatie wil men op deze manier laten inschrijven; ik heb er - als webmaster - geen problemen mee. Scheelt wel een hels inschrijfsysteem bouwen, wellicht begin ik er over een half jaartje aan en dan roep ik wel een legertje mensen van Bokt om het geheel te testen . Toch wel handig dacht ik zo.

Verder nog nieuws? Jawel. Nadat LiSSY al had aangegeven dat men druk is aan het voorbereiden van de grond voor de all-weather-mat zal dit alles straks via een webcam te zien zijn. Ook dit alles moet ik natuurlijk weer voor elkaar zien te brouwen. Deze webcam(s) moet tijdens de Ruiterdagen ook wat mooie beelden aanleveren van de wedstrijdterreinen.

Voorbeeld inschrijfsysteem: www.inschrijfsysteem.nl

Anoukie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-06 11:30

Ik denk toch niet dat ik het ga doen .

retseH

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-06 11:43

Ik heb me ook opgegeven!
Zaterdag 17 Juni doe ik mee aan de Rabo Talenten Trophy, en
zondag 18 Juni Z kur op muziek! (als het tenminste nog niet vol
zit )

AlexAuto

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-06 13:27

Olrike schreef:
Voorbeeld inschrijfsysteem: www.inschrijfsysteem.nl

Dit systeem is gebaseerd op aangemaakte rubrieken en vrije plaatsen binnen rubrieken. Dit gaat voor de Ruiterdagen absoluut niet op aangezien mensen pas later in rubrieken worden ingedeeld (eind mei).

Dus hier ga ik nog verder mee aan het werk...

Barbara_m

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-06 17:57

@Alex, ik heb er zin in!!!
Je komt toch wel weer gezellig een fanta'tje bij ons drinken he? En zorg ervoor dat ome Jan zich aan zijn woord houd he? Wij willen namelijk héél graag hetzelfde plekje!

Anoukie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-06 19:21

Ik ga definitief niet naar Almelo heb ik besloten. Sorry ladies! Maar Olaf en ik komen vast nog wel kijken .

anydale

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-06 07:16

Anoukie schreef:
Ik ga definitief niet naar Almelo heb ik besloten. Sorry ladies! Maar Olaf en ik komen vast nog wel kijken .

Waarom niet??

Barbara_m

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-06 09:39

Anoukie schreef:

Jammer Anouk! Maar ik kan het wel begrijpen.

Anoukie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-06 09:40

Optelsom van een aantal dingen. Ook is het niet zeker of mijn vriend die dagen ook vrij kan krijgen en ik voel er weinig voor om er in mijn eentje te gaan slapen .

Barbara_m

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-06 11:27

Jammer! Maar ja, je komt wel gezellig kijken, en mee BBQen, toch?

__Esther__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-06 10:19

Bij de B en L moet je even opletten de eerste 4 proeven tellen mee voor de kampioenschappen paar bladzijdes veder kan je je ook nog inschrijven voor de zaterdag
(normale proef geen kampioenschap maat wel WP'S) en als je de finale mag rijden ook de finale

Liselot

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-06 10:49

alleen de 1e proeven tellen mee toch? de 2e start ik niet namelijk

Dela

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-06 10:52

dat dacht ik toch ook, alleen de 1e proeven en daarvan tellen er toch 3 of 4 vor het totaal eindstand?
of zit ik nu ff verkeerd?

michele

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-06 12:59

Dela schreef:
dat dacht ik toch ook, alleen de 1e proeven en daarvan tellen er toch 3 of 4 vor het totaal eindstand?
of zit ik nu ff verkeerd?

eerder was het iig zo dat de 1e proef van de 1e drie dagen meetelde. weet niet of dat nu veranderd is

anydale

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-06 13:18

Alle eerste proeven tellen mee. Daarvan nemen ze dan de beste 3 en die bepalen of je mee mag doen aan de finale

__Esther__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-06 09:46

Ik heb jullie in de war gebracht sorry

Ik bedoelde als je dus elke dag 1 proef start
(dat zijn 4 dagen, elke dag 1 proef in de B en L)
Maar je kunt ook op zaterdag nog mee doen alleen deze proef start je niet voor de kampioenschappen/finale maar voor een winstpunt.

Barbara_m

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-06 16:04

Wie starten er kur op muziek bij de paarden?

SaskiaKur

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-06 17:26

Mijn zus , Mascha, in het Z2. Jij?
Kus Sas

Barbara_m

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-06 17:33

SaskiaKur schreef:
Mijn zus , Mascha, in het Z2. Jij?
Kus Sas

Ik ook .

AlexAuto

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-06 19:13

Voor diegene die willen weten hoe het er allemaal uitziet in voorbereiding naar de Ruiterdagen toe; ik heb zonet de home-pagina aangepast zodat je gelijk terecht komt in het 'Laatste Nieuws'. Hierop zijn de vorderingen te zien zoals deze nu gaande zijn met de 'All-Weather mat'. Binnenkort komt hier ook een webcam voor te hangen zodat je ook tijdens de Ruiterdagen kan kijken hoe het er aan toe gaat.

anydale

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-06 19:18

Ik ga is even kijken!
De M2 is niet op gras toch? (yes geen kalkoenen)

Hoipiepeloii

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-06 19:33

Ik ook in de kür Z2

Hoipiepeloii

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-06 19:34

AlexAuto schreef:
Voor diegene die willen weten hoe het er allemaal uitziet in voorbereiding naar de Ruiterdagen toe; ik heb zonet de home-pagina aangepast zodat je gelijk terecht komt in het 'Laatste Nieuws'. Hierop zijn de vorderingen te zien zoals deze nu gaande zijn met de 'All-Weather mat'. Binnenkort komt hier ook een webcam voor te hangen zodat je ook tijdens de Ruiterdagen kan kijken hoe het er aan toe gaat.

Reed er vanmiddag nog langs, wat een bende zeg! Ben benieuwd hoe het gaat worden

Barbara_m

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-06 20:12

Zal wel goed komen, toch?