sheda schreef:misschien een ideetje voor volgend jaar Alex, (alsof je er al niet genoeg werk mee hebt)![]()
maar het zou voor de deelnemers wel handig zijn
Dit jaar wilden we eigenlijk (Internet-afdeling) inschrijvingen doen via Internet, maar hier stak de oude garde (in de vorm van de beide secretariaten) een stokje voor. Ook al weet ik dat er veel voordelen en duidelijkheid aan kleven.
Maar goed; de organisatie wil men op deze manier laten inschrijven; ik heb er - als webmaster - geen problemen mee. Scheelt wel een hels inschrijfsysteem bouwen, wellicht begin ik er over een half jaartje aan en dan roep ik wel een legertje mensen van Bokt om het geheel te testen
. Toch wel handig dacht ik zo.Verder nog nieuws? Jawel. Nadat LiSSY al had aangegeven dat men druk is aan het voorbereiden van de grond voor de all-weather-mat zal dit alles straks via een webcam te zien zijn. Ook dit alles moet ik natuurlijk weer voor elkaar zien te brouwen. Deze webcam(s) moet tijdens de Ruiterdagen ook wat mooie beelden aanleveren van de wedstrijdterreinen.

)
.