k moet toch maar eens ff mn "spaarpot" legen

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Neonlight
En verder......neem ik een gevulde beurs mee en een pinpas. Ben niet specifiek van plan iets te kopen, maar er zijn nog wel een paar dingetjes die ik misschien daar kan scoren.(Nieuwe winterjas bijvoorbeeld voor op stal.)
[/quote]
Volgens mij bevind ik me dan in goed gezelschap. Ook ik heb nooit iets nodig en weet wat de dingen normaal kosten. Maar een leuke aanbieding laat ik niet liggen. Op de beurs in Nieuwegein toen 3 zwarte dressuurschabrakjes van een goede kwaliteit gekocht voor 12 euro. En halsters mogen ook max 5 euro zijn. Maar misschien een mooie leren....
En zondag kijken voor een tuig voor Kina. Hoef niet direct te kopen maar je kan leuk vergelijken.
[quote="Neonlight schreef:Stalling is mogelijk, Juul van Dendrofleur staat er ook, en Dendrofleur zelf ligt lekker warm in een bedje bij mij.
Denk dat het wel veilig is, er is bewaking en volgens mij is er een hele club deelnemers die bij de paarden overnacht. (Volgens mij de IHW mensen ook)
maartjuh schreef:Okej.. Maar voor de zekerheid neem ik toch even slot mee voor op de stal...
0ojannekeo0 schreef:maartjuh schreef:Okej.. Maar voor de zekerheid neem ik toch even slot mee voor op de stal...
das nooit slim, als er brand uitbreekt kan jou paard er niet uit he
oh ja, wat houd de afkorting IHW in
0ojannekeo0 schreef:ik denk dat er veel bij de paarden slapen net als met KVTH...
maar wat betekend IHW nou
maartjuh schreef:Stalling is dat 's nachts mogelijk? ja he? maar is dat aan te raden? veilig?
Billy schreef:De goede link is trouwens www.ihwstudbook.com
Ik snap nooit waarom mensen niet zelf even kunnen gaan zoeken in een zoekmachine.