Es81 schreef:Deze knapperd gekocht na het kijken op de zuidladermarkt. Hij is zooo lief!
He leuk es81 dat je er nu ook bent. Kan je zelf over deze knapperd vertellen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Simsannah schreef:Ben eigenlijk wel benieuwd of er nog meer bokkers zijn met paardenmarkt gelukje? Iemand nog een linkje van een ander topic waarin zoiets te lezen valt? Ik kom er niet helemaal uit
Simsannah schreef:Ben eigenlijk wel benieuwd of er nog meer bokkers zijn met paardenmarkt gelukje? Iemand nog een linkje van een ander topic waarin zoiets te lezen valt? Ik kom er niet helemaal uit
Sodeletuut schreef:Simsannah schreef:Ben eigenlijk wel benieuwd of er nog meer bokkers zijn met paardenmarkt gelukje? Iemand nog een linkje van een ander topic waarin zoiets te lezen valt? Ik kom er niet helemaal uit
Ik heb er eentje van 16 jaar geleden, telt dat ook?toen 3, nu 19 en nog steeds de beste keuze ooit!
[ [url=m/1SaDDC.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dit was toen, smoorverliefd was ik als 14 jarige![]()
[ [url=m/KOfE00.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dit was vlak na haar koliek operatie 2 jaar geleden (verder al haar hele leven altijd buiten in de kudde)
zorro schreef:Al mijn paarden komen van de markt. Eerder genoemde topic van Mini is mijn aanwinst van vorig jaar. Foto's van de andere 3 in mijn profiel. 2 Friezen en een trekpaard. Berber Jolien heeft zo'n geweldig goed papier dat we daar een veulentje mee fokken, die verwachten we volgend jaar juni!
NienSCHaap schreef:Simsannah schreef:Ben eigenlijk wel benieuwd of er nog meer bokkers zijn met paardenmarkt gelukje? Iemand nog een linkje van een ander topic waarin zoiets te lezen valt? Ik kom er niet helemaal uit
Ik kocht een welsh pony en ging er mee na de keuring, ze werd op de centrale reserve jeugdkampioen en ik werd daarna plat gebeld of ik haar niet wilde verkopen bijvoorbeeld. Dat zijn de gelukjes van zo'n markt.
Simsannah schreef:NienSCHaap schreef:Ik kocht een welsh pony en ging er mee na de keuring, ze werd op de centrale reserve jeugdkampioen en ik werd daarna plat gebeld of ik haar niet wilde verkopen bijvoorbeeld. Dat zijn de gelukjes van zo'n markt.
Heb je haar nog altijd in je eigen bezit? Dit is wel een heel uniek verhaal
NibbitLotus schreef:Ook hier een succes verhaal.
Onze Stip kochten we 11 jaar geleden om de Zuidlaardermarkt. Ik kan mij geen fijner paard wensen. Ze gaat ook nooit meer weg!![]()
Toen we haar kochten was ze 2,5 en bleek ze achteraf drachtig. Daar is Fay uitgekomen. Helaas hebben we Fay na een noodlottig ongeluk in moeten laten slapen met haar huidige baasje, dat doet nog steeds erg pijn.
Dag van aankoop op de markt
[ [url=m/afi7Ku.jpg]Afbeelding[/url] ]
Met Fay
[ [url=m/GJHr3L.jpg]Afbeelding[/url] ]
Onder het zadel
[ [url=m/okOp5B.jpg]Afbeelding[/url] ]
LadyDaily schreef:Simsannah schreef:Ben eigenlijk wel benieuwd of er nog meer bokkers zijn met paardenmarkt gelukje? Iemand nog een linkje van een ander topic waarin zoiets te lezen valt? Ik kom er niet helemaal uit
In 2009 hebben we onze eerste en huidige pony gekocht op de markt. Ik had alleen maar manege ervaring en het was een onbeleerde New forest merrie maar het heeft gelukkig goed uitgepakt.
Schat van een dier en daar hadden we als leken geluk mee. Achteraf denk ik wel: hoe heeft dat ooit goed kunnen gaan.
Voor het eerst beetje erop op de straat stenen en m'n vader (0 verstand van paarden had haar toen vast) maar ze was heel braaf en heb vele buitenritten gemaakt zonder zadel etc.
Ook hebben we een veulen van haar