Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
angelpam schreef:Weet iemand hoeveel Kjentos er vanmorgen op het straatje zijn geweest?
Citaat:466, LF x Grand Galaxy win. Erg puppypaard nog. Beetje weke rug. Wel heel fijn bergop. Met veel afdruk maar mist souplesse.
Citaat:467 LF x Sir Sinclair. Deze heeft meer maat. Spectaculair achterbeen van papa, is nog wel ril. Veel balans en zelfhouding. Springt eve ndoor het lint.Iets overbouwd en beknopt maar aansprekend dier wel. Draaft met veel afdruk en souplesse, zou weer iets meer bergop mogen. Dat mis ik bij deze vergeleken bij de vorige.
Citaat:469 LF x Tolando. Vosje, waardeert zich direct op in de draf. Heel mooi bergop met veel techniek in de benen. Hengst zelf is wat jeugdig, ook weer een lang achterbeen. Galopperen wil ie bijna niet haha. Mag iets meer souplesse tonen.
Citaat:470 LF X Vivaldi. Kijk, hier komt wat binnen. Hele aansprekende hengst. Vind het wel heel spannend haha, kruipt helemaal in elkaar. Paard met veel body. Galop oogt ook niet bijzonder. Laat zich slecht zien, zo zonde. Draaft met veel souplesse en lossigheid, zou met het achterbeen meer onder mogen treden.
Citaat:471 LF x Ampere. Paard spreekt op het eerste oog niet aan tot hij gaat draven haha. Sjiek dier, blije kop. Houdt zich wat lang, veel beentechniek maar weinig souplesse en vooral stuwend.
Citaat:472 LF x Flemmingh. Geen mooi type om te zien, groot hoofd, langelijnd maar geen goede bovenlijn. Draaft ruim en met souplesse maar draaft een beetje de grond in bijna. Deze had thuis mogen blijven
Citaat:473 LF x Wynton. Vos met veel front, heeft heeel veel knieactie in het voorbeen, lijkt bijna een tuigerMaar wel mooi bergop draven, achterbeen blijft wat achter maar dat kan ook bijna niet met dit voorbeen
Goede zelfhouding en souplesse ook. Vind dit geen verkeerde. Souplesse zou wel meer mogen zijn trouwens. Meer gedragenheid ook, galop weer matig maar laat hij ook slecht zien, wil alleen maar heel hard draven (tuiger)
Citaat:*479 LF x Osmium. Beetje Osmium type met groot hoofdKorte hals, lange rug. Lang achterbeen ook. Wel machtig over de benen, ook weer veel schoudervrijheid. Sterk achterbeen, blijft wel iets hoekig maar dat zien ze liever dan een recht achterbeen. Veel swung en afdruk. Ik vraag me af of hij doorgaat op exterieur. Galoppeert ook het meest bergop van alle LFjes tot nu toe. Ik vind deze de beste ook qua bewegen.