Fijn dat hij een beetje kan grazen zo en dat hij al goed gewend raakt. Komende nacht nog even koud, maar dan ook wat warmere temperaturen, dan kun je als ie weer schoon is vast mooie foto’s in de zonneschijn maken
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Humpiedumpie schreef:Wauw wat een bijzonder proces zeg. Had je dat van te voren gedacht toen je hem had gekocht?
Lijkt me heel gaaf om zo een proces aan te gaan met een paard. En hij is er nog pas zo kort, heeft een hele reis afgelegd, dat is nogal wat voor een paard..
Je doet het super! Ben erg benieuwd hoe jullie gaan ontwikkelen en hoop op veel berichtjes van jullie.
Enne geweldig gaaf bijzonder dier
Captain schreef:Jongens, ik zit zo te genieten!
Rond half 12 was ik op stal, heb hem in de paddock gezet. Hij ging gelijk rollen, en staat nu heerlijk in de zon te genieten. Zo blij dat ik hem deze vrije tijd en vrijheid kan geven! Lekker paard zijn!(en varkentje!)
[ [url=m/g965Ed.jpg]Afbeelding[/url] ]
BriPi schreef:Heh, heb ik het aankomen gemist! Even snel alle pagina's bijgelezen en jeetje, dit is toch niet het paard wat je op de foto kocht? Deze is een andere kleur! Maar héél knap is ie zeker!![]()
Het is je echt gegund!
Ladygiroc schreef:Wat een knap gebouwd paard.
Was hij nou al beleerd of moet je dat zelf nog gaan doen?
Geen last van hengstenstreken? Vaak zijn die Spanjaarden goed opgevoed.