Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
liespower94 schreef:Happinez schreef:[ [url=m/B51eXn.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/AGZoTs.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/XaAYPO.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/CLKqSx.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hier zijn er 2 meegegaan.
Wauw dat kleintje, hoe oud is het diertje en wat ga je ermee doen?
ClaudiaHS schreef:Ja die welsh met rechts blind oog heb ik ook bij staan kijken.
Leuk beestje.
Maar ik vraag me dan af waarom de handelaar zegt, die moet je niet hebben.
Waarom neem je dat dan mee naar de markt?
Leek me een vriendelijk beestje en als het nog leuk papier heeft (En merrie) is ie nog prima voor de fok.
Kim1990 die ruin van 13 was ook zeker de leuk en lief beest.
Ik vind de vraagprijs helemaal niet gek.
Speirs schreef:Dat ruintje van 13 was inderdaad erg leuk, zag er ook mooi uit.
De handelaar van vlakbij Emmen is denk ik niet Hidding, hij stond niet echt in de buurt van de zorse. Ik verstond ook iets van Wijchen ofzo..? Wijen? Wijlen? Beilen misschien?
Celestexxxxx schreef:https://afbeelding.im/pe38TMXu
Deze heb ik gekocht, we waren bijna de markt over en daar stond ze helemaal achterin.
Wat ben ik onwijs bij met deze aankoop en wat een schat van een beest. Ook nog leuk is dat de oude eigenaren haar kwamen brengen.
(Ik weet niet hoe je een afbeelding moet toevoegen daarom via deze link.)
safina schreef:Celestexxxxx schreef:https://afbeelding.im/pe38TMXu
Deze heb ik gekocht, we waren bijna de markt over en daar stond ze helemaal achterin.
Wat ben ik onwijs bij met deze aankoop en wat een schat van een beest. Ook nog leuk is dat de oude eigenaren haar kwamen brengen.
(Ik weet niet hoe je een afbeelding moet toevoegen daarom via deze link.)
Wat een leukerd! Wat is het voor iets?
Cayenne schreef:kim_1990 schreef:Deze ruin is 13 jaar, beleerd onder het zadel en braaf met kindjes...€1850 euro werd er voor gevraagt...
Heb zelf geinformeerd naar deze...had echt goede tanden en mooie benen...was echt een super vriendelijk en rustig dier
[ [url=m/IsYMzJ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/EAXIvP.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/GqvOVZ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Waarom heb je hem zelf niet meegenomen?