Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Speciaal voor Lotje
En aangezien het al een paar weken weer goed met haar gaat, leek het mij weer tijd om een ritje in te plannen waarbij ik er een keertje op zit ipv ernaast loop
. Normaal vind ik het leuker om ernaast te lopen, maar af en toe erop is toch wel even een penny momentje
.
. Na ongeveer een uurtje gepoetst te hebben, vond Lotje het wel genoeg geweest. Ik wilde eigenlijk nog vlechtjes maken (in de stemming van de Penny natuurlijk), maar Lotje voelde de Penny-stemming niet zo veel als ik
.
).
, op de foto lijkt Lotje ook een glimlach te hebben net als ik! We zijn toch wel een beetje trots op het artikel in de Penny
. 
. _Dracarys schreef:Haha ja ik had het adres wel gelezen maar niks mee gedaan hoor![]()
Lotje gaat goed !!![]()
En heb de penny eindelijk gevonden, ben 6 (!!!) winkels afgegaan, en in het laatste winkeltje lag er nog maar 1

. emilyslaluna schreef:_Dracarys schreef:Haha ja ik had het adres wel gelezen maar niks mee gedaan hoor![]()
Lotje gaat goed !!![]()
En heb de penny eindelijk gevonden, ben 6 (!!!) winkels afgegaan, en in het laatste winkeltje lag er nog maar 1
Dat meen je niet! Echt een fanatieke volger dat je zo veel moeite doet!
Misschien zijn ze overal uitverkocht doordat er spontaan allemaal volwassenen de penny gaan kopen.

anjali schreef:In elk geval fijn dat je je pony terughebt!

maikeltje schreef:Ik heb zojuist ook de penny gekocht, ik ben 46 dus dat is alweer even geleden![]()
Mijn dochter had echt zoiets van![]()
![]()
![]()
Maar stiekem leest ze ‘m ook, wedden?
. Felien_Kyra schreef:hahaha zelfs ik ben geneigd om de penny te gaan kopen, mama ziet me al thuiskomen ermee
Fijn om te lezen dat je lekker een ritje bent wezen maken met dr!
. Bij het afzadelen stond Lotje toch wel even te genieten van de warmte! 
Gelukkig scheen de zon dus was het wel te doen.
. We hebben dus veel gedraafd en zelfs gegalopeerd. Toen ik het wel genoeg vond (lees, ik wilde graag weer stappen voor we bij de grote weg kwamen), liet Lotje haar oude dressuur carrière zien. Ze heeft schouder binnenwaarts, travers en piaffe laten zien terwijl ze een hengsten hals opzette
.
.