Caesar schreef:Leuk, heeft er iemand nog een bruin Welsh A hengstveulentje gekocht? Met papier?
Vriend van me heeft dit bruine Welsh A hengst veulentje gekocht!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
PipTweet schreef:Ik stond bij een paar Tinkers , waaronder 1 witte ( als ik het goed heb ook wet wat zwart.)
Met enorme manen , en een prachtige uitgekamde staart ( Manen echt geen enkel knoop )
Kleine tinker iemand toevallig een foto ? stond een zwarte tinker naast.
Echt een leuk beestje is dat ! als ik er een mocht vond ik dat echt een geweldig beestje
paramuse schreef:PipTweet schreef:Ik stond bij een paar Tinkers , waaronder 1 witte ( als ik het goed heb ook wet wat zwart.)
Met enorme manen , en een prachtige uitgekamde staart ( Manen echt geen enkel knoop )
Kleine tinker iemand toevallig een foto ? stond een zwarte tinker naast.
Echt een leuk beestje is dat ! als ik er een mocht vond ik dat echt een geweldig beestje
Dit was die van ons!! Ik heb zelf geen foto's van haar maar ze is verkocht aan een particulier dus krijgt een goed leven waar ze mag genieten!!
En dank voor het compliment de manen en staarten van de paarden heb ik voor mijn rekening genomen.
Kiekeboefje schreef:Happinez schreef:Heb nog kwade gezichten gehad van een handelaar. Hij vroeg veel te veel voor een merrie, ik gaf aan geen tegenbod te doen omdat we langer na niet bij elkaar zouden komen...
Nee doe nou maar gewoon een bod...
Doe ik m'n bod , is die boos![]()
Dier zag er slecht uit, mager en opgetrokken dus ging ook nog wel tijd, geld en energie in zitten.
Ging dit om een welsh merrie? Een grijze geloof is?
PipTweet schreef:SecretLIN schreef:[ [url=m/8HHEA8.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/8g1GDY.jpg]Afbeelding[/url] ]
Kennis zag deze wauw zalwel duur geweest zijn
Jee erg mooi beestje !ik stond naast je kennis
![]()
En het eerste wat ze zei is oehh snel een foto maken

gea_thora schreef:Caesar schreef:Leuk, heeft er iemand nog een bruin Welsh A hengstveulentje gekocht? Met papier?
Vriend van me heeft dit bruine Welsh A hengst veulentje gekocht!![]()
[ [url=m/asvWWu.jpg]Afbeelding[/url] ]
paramuse schreef:Peelie schreef:Niemand die mij meer kan vertellen over de zwartbonte hengst?
Was dit een tinkerhengst??

Calanddra schreef:Paar fotootjes.
[ [url=m/XMLRYQ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/RuziXk.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/5Ne8p1.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/oDZ47L.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/99vND1.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/cUizLG.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/suvVnr.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/ONWcGP.png]Afbeelding[/url] ]
Leuk bont dier, stond hier te eten.
[ [url=m/XERhXR.jpg]Afbeelding[/url] ]
Deze vond ik erg leuk ♡ later nog terug gegaan omdat ik toch wel benieuwd was naar de prijs. Maar hij was helaas al weg.
[ [url=m/JdmUTD.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/8HN8hd.jpg]Afbeelding[/url] ]
Vond het wel een beetje jammer dat we 9 vd 10x geen handelaar konden vinden om info te vragen. Kwamen niet om iets te kopen maar waren wel benieuwd naar wat meer info en de prijzen.
Ik vond het ook erg jammer dat je de dieren alleen eigenlijk van achteren kon bekijken.
Verder zag het merendeel erg goed uit. Zag overal ook vrij veel hooi liggen.
Peelie schreef:Weet iemand wat due zwartbonte hengst die aan de boom stond had moeten opleveren?
Ik ben opzoek geweest naar de handelaar, maar in geen velden of wegen te bekennen. Ik krgeen het advies om maar gewoon een stuk met het paard te gaan lopen. Dan zou er vanzelf wel iemand komen.
Dat heb ik uiteraard niet gedaan. Veel te gevaarlijk met een jonge onbekende hengst tussen al die merries door. Dus ik heb het gelaten van wat het was.
Peelie schreef:Niemand die mij meer kan vertellen over de zwartbonte hengst?

punk143 schreef:Peelie schreef:Weet iemand wat due zwartbonte hengst die aan de boom stond had moeten opleveren?
Ik ben opzoek geweest naar de handelaar, maar in geen velden of wegen te bekennen. Ik krgeen het advies om maar gewoon een stuk met het paard te gaan lopen. Dan zou er vanzelf wel iemand komen.
Dat heb ik uiteraard niet gedaan. Veel te gevaarlijk met een jonge onbekende hengst tussen al die merries door. Dus ik heb het gelaten van wat het was.
Deze bedoelde je toch? Vond ik ook een erg leuk beest en wij konden de persoon die erbij hoorde dus ook niet vinden. Ben ook erg benieuwd wat die kostte en wat er verder achter zat ( leeftijd ed )
[ [url=m/G8MTZq.jpg]Afbeelding[/url] ]
skweldam schreef:Iemand meer info over de palomino andalusiër ruin.
Wat ik nu weet is dat een andere handelaar hem over kocht en opnieuw verkocht en 1750 euro vroeg.
Het paard is net 3 dagen uit Spanje vandaan.
Wil heel graag in contact komen met de handelaar die hem heeft. Hij blijft maar in mijn hoofd zitten.
_Linn_ schreef:skweldam schreef:Iemand meer info over de palomino andalusiër ruin.
Wat ik nu weet is dat een andere handelaar hem over kocht en opnieuw verkocht en 1750 euro vroeg.
Het paard is net 3 dagen uit Spanje vandaan.
Wil heel graag in contact komen met de handelaar die hem heeft. Hij blijft maar in mijn hoofd zitten.
Oh ik heb precies hetzelfde, hij blijft bij mij ook in mijn hoofd zitten!!
Maar ik heb 0,0 geld dus kan hem absoluut niet kopen en onderhouden nu....mocht je erachter komen en hem mogelijk uiteindelijk kopen....let me know...ben zeer benieuwd hoe die opdroogt als die goed verzorgd wordt!