Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
odilekk schreef:Bij de pony's gaan de wijzigingen helaas niet zo snel. Heb vrijwel meteen toen de startlijsten er op stonde gemaild, nog geen reactie gehad en ook nog niet gewijzigd. Ga er vanuit dat het allemaal wel goed komt, organisatie heeft het ook druk lijkt me
c_alsemgeest schreef:Ik begin me soms toch wel af te vragen of de K in knhs niet staat voor kansloos
Je krijgt soms echt antwoorden waar je niks mee op schiet.
Kreeg een antwoord met de bijlage erbij, en dat ik daarin kan zien welke bitten mogen... verder geen antwoord...
Dus heb gereageerd dat daarin niets is te vinden betreft bit grootte, (wat ik dus al had aangegeven in mijn mail) en dat een onderleg gewoon een trens is met kleine ringen... dus als ik het heel zwart wit bekijk die gewoon mag.
En vanaf het Z sowieso omdat dat wel benoemt staat. Dus nogmaals de vraag of ze mijn specifieke vraag zouden willen beantwoorden. Wel iets vriendelijker verwoord natuurlijk
odilekk schreef:Anders gewoon doen alsof je dom bent. In principe is het een 'gewoon' bit, alleen wat kleinere bitringen. Staat niks over in het regelement. Zorgen dat je het regelement op je mobiel o.i.d. hebt, zodat je dat kan laten zien.
c_alsemgeest schreef:Ook slecht, ik weet dat het een soort vrijwilligerswerk is... maar als je het wil uitvoeren moet je wel goed zorgen dat je op de hoogte bent.
ynskek schreef:c_alsemgeest schreef:kansloos en tegen de regels in... ik had er een melding van gemaakt als ik die andere combi was geweest.
Niet dat de KNHS hier wat mee doet overigens
Klachten over de gedragingen van juryleden worden allemaal in ieder geval terug gekoppeld naar de juryleden.