Ok dan ben ik heel benieuwd...vorig jaar waren er natuurlijk veel minder mensen die voor de bus kozen en nu moet bijna iedereen ermee dus ze moeten wel heel veel meer bussen hebben.
Hebben ze die bussen nou gedaan omdat ze het terrein uitgebreid zouden hebben nav de reacties vorig jaar? Ik zie er iig niets van op de plattegrond eigenlijk...
Ze hebben het terrein wel iets anders ingedeeld, maar het ie miet groter of kleiner ten opzichte van vorig jaar.
De reden waarom ze voor de parkeerplek in Kootwijk icm Shuttle Bussen hebben gekozen durf ik niet helemaal te zeggen. Zal vast deels te maken hebben met alles op 1 terrein hebben en dat dit logistiek makkelijker is.
Dees
Geplaatst: 06-09-16 15:05
Hoe zit het eigenlijk - wij komen met 4 personen. Betaal je dan 1x 7 euro voor de auto en gaan we alle 4 dan met het busje? Of is het toch "toevallig" 4 x 7 euro?
Ik heb nog even gevraagd aan de organisatie waar er betaald moet worden voor de parkeerkaart. Of dit al op het parkeerterrein in Kootwijk is of dat je in Ermelo een kaartje moet kopen.
Terrein is idd anders.. ik baal als een stekker van onze standplaats.. ipv uitzicht bij de fokkerijwereld waar we bij horen kijken we nu naar 't outdoor terrein.. kunnen dus niet naar onze demo kijken ofzo
Sjolvir
Geplaatst: 06-09-16 15:41
Kon geen plattegrond vinden op de site, als ik op platte grond klikte kwam ik gewoon op een lijstje terecht met stands niet op een plattegrond, vond dat wel jammer altijd even handig om te zien wie waar staat etc.
Zocht eigenlijk iets van het fjorden stamboek (heb niet voor niets zo'n exemplaar) en of er dit jaar misschien wel ergens iets met Knabstruppers was? Weet dat ze zeldzaam zijn, maar ben echt niet de enigste die er eentje heeft.
Wanneer iemand interesse heeft, ik heb een kaartje over voor de zondag. Mag weg voor 15€
Selina
Geplaatst: 06-09-16 18:00
Wie kan ik blij maken met een gratis kaartje? Voor het geld van een postzegel komt hij jouw kant op. (Geen garanties dat het er voor vrijdag is.) Edit: Vergeven
Laatst bijgewerkt door Selina op 06-09-16 18:35, in het totaal 1 keer bewerkt
Jooliieen
Geplaatst: 06-09-16 18:07
Selina schreef:
Wie kan ik blij maken met een gratis kaartje? Voor het geld van een postzegel komt hij jouw kant op. (Geen garanties dat het er voor vrijdag is.)
Zaterdag ga ik voor de 4e keer naar Horse event, het blijft een leuk evenement. vind het altijd leuk om tussen door bij de stands met spulletjes te snuffelen
Ik ga juist om te fotograferen. Buiten eten koop ik niks bij de stands. Met uitzondering van vorig jaar. Toen sporen en sporenbandjes gekocht bij Arthur.