maar jij doet al het hele topic moeilijk tegen mij. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

NinkeG schreef:De manege waar voorheen mijn pony gestald stond en ik ook gereden heb heeft een nieuw manegepaard, lijkt erg op die zwarte waar die man op rond rijd met rood halster en wit touwtje!
Zal de volgende keer dat ik er ben een foto maken om te kijken of het hem echt is, is een heel vriendelijk paard, jammer dat hij hier beland is..
Nicky1963 schreef:Jullie kunnen veel normaal vinden, maar een paard een touwtje door zijn mond doen om er vervolgens zonder zadel op te gaan zitten draven (en misschien ook galopperen?) op straat vind ik niet normaal.
nuvel schreef:Haha das me buurman ambertje. Kan je vertellen hij is bijna 60 jaar en ken hem 15 jaar dat zal niet veranderen. Wat iemand tegen of over hem zegt kan hem niks schelen. Super buurman maar ieder heeft zijn eigen manier van denken over paarden. Ik had me de energie bespaard
inowa schreef:Happinez schreef:Nee Valkjes hebben geen aalstreep , deze wel.
Maar fijn dat hij een leuk plekje heeft. het was een gaaf diertje om te zien.
Ff offtopic,valkjes hebben wel een aalstreep.
Een wildkleur heeft ook altijd zebra strepen op de benen en dat heeft die van jouw foto niet.
Hij is dus valk
. onley schreef:Deze groep staat hier bij de verpachter van mijn wei
http://boktimg.nl/img/m/oyp6mb.jp
2 haflingers
2 grijze
1 fjord
2 bonte
En 1 bruine merrie