Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sure_lee schreef:Weet iemand toevallig wat er gebeurde met die extreem dikke hafjes? Toen ze meegenomen werden liep er 1 nog een oude man omver.
Lizzyy schreef:Sure_lee schreef:Weet iemand toevallig wat er gebeurde met die extreem dikke hafjes? Toen ze meegenomen werden liep er 1 nog een oude man omver.
Toen ik er vanmorgen was, stond net de politie erbij. Die namen contact op met een dierenarts/veearts/dierenbescherming. Politie constateerde direct dat ze hoef of spierbevangen waren. Goh, wat gekde eigenaresse kwam net aan en vond het zwaar overdreven. Arm paard wist van ellende niet meer wat hij moest doen.
Toen we later gingen kijken waren ze weg. Wat er verder mee gebeurd is zou ik ook wel willen weten.
emr schreef:Leuk om te zien, herken er ook een paar van. Vind de paarden er over het algemeen oke bijstaan. Deze kleine vroegen ze €200 voor belachelijk als je het mij vraagt. Hij had een scheefgegroeid hoefje. Erg benieuwd of die verkocht is.
[url=m/fO8rYS.jpg]Afbeelding[/url]
Ook ben ik benieuwd of iemand weet waar deze heen zijn gegaan: een groot zwart rijpaard. Tegen de 1,70 gok ik. Hij/zij was 10 jaar en moest €5000 opleveren. De handelaar was Duits ofzo. Een hele leuke bruine, die stond vaak bij het stukje gras waar heen en weer gerend werd. Het dochtertje van de man had een Zangersheide jasje aan. En als laatste een schimmel, met deken. Een heel sympathiek dier, erg vriendelijk en stond (schuin) tegenover een trekpaardhengst in een rij waar je tussendoor kon lopen.
terpentijn schreef:De Belg. Ik ben even blijven staan en en ik hoorde 1700 euro. Geen idee echter hoe oud etc. Dus dat zegt je dan nog niets.