AfricanLady schreef:Wat super leuk zeg en vooral dat je vraagt van wie is sproey en dan zegt ze van mij

zooo sweet.
En wat ik ook heel mooi vind is dat er wordt gezegd hebben we een helm

echt fantatische dikke pluspunt met helm op pony
vaste regel bij ons, zitten op een paard? is cap op! anders mag ze er niet op 
_KiMbErLeY_ schreef:Wauw wat lief!!!
Echt super hoe ze dat aan het eind zegt!
En wat een heeeeeeerlijke pony zeg!!!

met al die drukte zo rustig blijven staan!
En btw wat heb jij een gave schoenen aan!!

thanks ,ben ook blij met m'n gympies 
en het is idd een heerlijk rustig dier. Met rijden wel wat vlot maar aangezien mijn dochter niet bang is gaat dat goed
ze lijkt de ideale kinderpony maar is dat niet hoor
Met angstige kinderen gaat het absoluut niet goed 
Ze is daarom ook ooit verkocht bij de ponyclub aan de vorige eigenaar, omdat er maar weinig kinderen op kunnen. Maar de band tussen mijn dochter en sproet is echt uniek 
RaafSmits schreef:Te schattig dit!!!!
Wat een lieve combi zijn jou dochter en sproet, die houden van elkaar hoor!!!
En wat waanzinnig van de oude eigenaar om haar super súper brave paardje aan jullie te verkopen.
Ook dát is houden van!!!!
Wat lijkt jou dochter trouwens veel op jou.
Oh....ik ga jullie écht volgen, het is gewoon té leuk!!
De dochter van de oude eigenaresse is er te groot voor en ze wouden haar nooit zomaar verkopen 
Ook zij zagen dit als de ideale oplossing. Wij verzorgden sproet natuurlijk al vanaf oktober 2014 en ze wisten hoe wij waren en er mee om gingen. Voor beide partijen een perfecte deal 
MamaMiesje schreef:OOOhhww wat lief

Ik heb nu alleen wel een probleem... Mijn dochter -onlangs 5 geworden, zag dit filmpje ook en zei:
"Dúss..dat meisje is maar VIER en krijgt een pony?

"

hahahahah nou praat je daar maar eens uit 
veranadautje schreef:wst een leuk filmpje Hoe sproet op haar reageerd is zo leuk.
die 2 kunnen nog jaren van elkaar genieten.
Ze hebben haar leuk versierd.
besef zal dat sproet echt van haar is komt nog wel.
maar ook wat een respect voor de oude eigenaar dat ze dit mogelijk heeft gemaakt.
om haar maatje die super super braaf is (gewoon rustig tussen al die mensen wacht) te verkopen
Nou kan je zeggen, dat besef is er hoor 
ik vroeg het haar vanmorgen en de boodschap is echt wel aangekomen alleen door de overweldigheid heeft ze wat tammetjes gereageerd. Vanochtend vroeg ik haar wat ze van ons gekregen had en toen hupte ze door de keuken: "sproet sproet sproet"