En over andere mensen op je paard, dan zet je er toch een prof op? je moet er ook niet de eerste de beste penny op zetten die op stal rondhuppelt. Daar zijn die mensen voor hoor

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
essie_blue schreef:Tja, ik ik ik Ninx.. Maar jij bent TS nietEn jouw Ijs is niet Modesta!
Ik heb ook een tip gegeven, iedereen hier geeft tips. Toch vindt TS alleen dat zij op haar paard kan en wil zij niet op een ander. Ook voor rijden zonder beugels of zitlessen wil ze niet, dan houdt het gewoon op.
En over andere mensen op je paard, dan zet je er toch een prof op? je moet er ook niet de eerste de beste penny op zetten die op stal rondhuppelt. Daar zijn die mensen voor hoor
essie_blue schreef:Tja, ik ik ik Ninx.. Maar jij bent TS nietEn jouw Ijs is niet Modesta!
Ik heb ook een tip gegeven, iedereen hier geeft tips. Toch vindt TS alleen dat zij op haar paard kan en wil zij niet op een ander. Ook voor rijden zonder beugels of zitlessen wil ze niet, dan houdt het gewoon op.
JudArthos schreef:Joman schreef:Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook wel een beetje schrok na het zien van https://www.youtube.com/watch?v=r3y5umKDXXk. Je paard heeft echt moeite met je lengte en gewicht.
Puur uit nieuwsgierigheid, waar zie je dat aan dan?
Robijntjah schreef:Ja, 1 van deze personen was haar vorige eigenaresse. Die kende haar op dat moment door en door.
En daarbij haak ik even in op wat kelly ook zegt: ermee rijden zou mogelijk zijn als er hetzelfde traject mee doorlopen zou worden als ik gedaan heb. Echter heb ik dit paard voor mij gekocht, niet voor een ander.
En daarbij heb ik nog niemand ontmoet die hier het geduld voor zou hebben om dit naast een eventueel eigen paard te willen doen.
Iris82 schreef:Wild idee misschien hoor, maar zou het niet de moeite waard zijn om haar een keer een maand bij Suelza op stal te zetten om te kijken wat zij er mee kan bereiken? Mocht ze nou hele grote stappen kunnen maken heb jij daar wellicht ook veel profijn van.
Iris82 schreef:Wild idee misschien hoor, maar zou het niet de moeite waard zijn om haar een keer een maand bij Suelza op stal te zetten om te kijken wat zij er mee kan bereiken? Mocht ze nou hele grote stappen kunnen maken heb jij daar wellicht ook veel profijn van.
Cowboy55 schreef:JudArthos schreef:
Puur uit nieuwsgierigheid, waar zie je dat aan dan?
Dat stukje van 1:16 tot 1:19.....3 seconden. Een kenner ziet dat zo. Een paard dat geen moeite zou hebben met de ruiter had dat stukje in 2 seconden gedaan. Van 1:16 tot 1:18......