Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Nonnie89 schreef:Ik ga helaas mijn paardje monty niet meenemen, hij is hoefbevangen geraakt. Ook al gaat het alweer een stuk beter, ik kan het hem niet aandoen om hem die week alweer vol aan de bak te zetten.
Jammer maar helaas, gezondheid van je paard gaat voor. Nu ga ik gewoon meedoen met een paard van hun. Ook wel een leuk!!!!!
Ben benieuwd!!!!
Joowtje schreef:Nog 3 weken en dan weer lekker op naar drachten. ik ga met manon mee (die al wel gereageerd had) we gaan werk 26. Met de b+sportief.
Ik neem me eigen paard mee. Ik ben johanneke met namiro. Namiro is 12 en daar ga ik volgende week zondag voor t eerst een m1 proefje mee starten .
Zijn er nog meer die ween 26 gaan?
(Alexandra met Binq)!
zag dat jij ook fanatiek bent in de sport, super leuk! _Alexandra_ schreef:Joowtje schreef:Nog 3 weken en dan weer lekker op naar drachten. ik ga met manon mee (die al wel gereageerd had) we gaan werk 26. Met de b+sportief.
Ik neem me eigen paard mee. Ik ben johanneke met namiro. Namiro is 12 en daar ga ik volgende week zondag voor t eerst een m1 proefje mee starten .
Zijn er nog meer die ween 26 gaan?
Ik ga ook in week 26 en neem ook een haflinger mee(Alexandra met Binq)!
Dacht dat ik de enige met een koudbloed zou zijn haha. Wij hebben gisteren ons eerste puntje gehaald in het L1zag dat jij ook fanatiek bent in de sport, super leuk!
snorremans schreef:_Alexandra_ schreef:Ik ga ook in week 26 en neem ook een haflinger mee(Alexandra met Binq)!
Dacht dat ik de enige met een koudbloed zou zijn haha. Wij hebben gisteren ons eerste puntje gehaald in het L1zag dat jij ook fanatiek bent in de sport, super leuk!
Ik dacht vorig jaar ook dat ik de enige met een koudbloed zou zijn, maar bij ons had iedereen een koudbloed mee toevallig!
) leuk zeg! ook wat mensen verder in de sport! vorig jaar heel erg terug naar de basis gegaan. ook dat was super voor me zelf om terug te gaan!
elkgeval. ik wil niet een wedstrijdruiter zijn
ik hou meer van de gezelligheid en doe graag mee met koudbloed wedstrijden en haflingerwedstrijden. daarnaast heb ik wel een haflinger een maand geleden gekocht om over 1/2 jaar te gaan beleren in de dressuur en dan wel verder in de sport te kunnen komen.