Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Joolien schreef:klumpertje schreef:Wordt aan alle kanten al overlegd over het weer, water, etc. Daar hoeven jullie je geen zorgen over te maken, er wordt van alles geregeld
Wordt er ook rekening mee gehouden dat mensen hun paard in de hitte niet in de trailer willen laten wachten? Want het is verplicht om bij de prijsuitreiking aanwezig te zijn, maar ik vraag me af of je dat wel moet verplichten met die warmte.
Overigens wordt er vanaf dinsdag hitte voorspelt, maar is er vanaf woensdag al kans op onstabiel weer, en dit voor meerdere dagen. Dus er is kans op een aantal dagen achter elkaar onweer etc.
_lotteeee schreef:elfje72 schreef:Marten Luiten met Goldwin's Hoeve's Movie Star.
De finale hebben ze inmiddels gereden (ben heel benieuwd). De kur is om 16.12uur.
Marten wint, aldus de jurys.
Hij heeft vrijdag en gisteren zo top gereden.
Beide dagen geschreven, jurys waren er echt over te spreken
Joolien schreef:klumpertje schreef:Wordt aan alle kanten al overlegd over het weer, water, etc. Daar hoeven jullie je geen zorgen over te maken, er wordt van alles geregeld
Wordt er ook rekening mee gehouden dat mensen hun paard in de hitte niet in de trailer willen laten wachten? Want het is verplicht om bij de prijsuitreiking aanwezig te zijn, maar ik vraag me af of je dat wel moet verplichten met die warmte.
Overigens wordt er vanaf dinsdag hitte voorspelt, maar is er vanaf woensdag al kans op onstabiel weer, en dit voor meerdere dagen. Dus er is kans op een aantal dagen achter elkaar onweer etc.
elfje72 schreef:_lotteeee schreef:
Marten wint, aldus de jurys.
Hij heeft vrijdag en gisteren zo top gereden.
Beide dagen geschreven, jurys waren er echt over te spreken
Marten heeft met Goldwin's Hoeve's Movie Star inderdaad zowel de finale als de kur gewonnen!
AlexAuto schreef:Mededeling omtrent de verwachte 'extreme hitte' - zoals Lotte Klumper al aankondigde:
In verband met de weersverwachtingen voor extreme hitte later deze week worden voorzieningen getroffen zoals extra watertappunten. Afhankelijk van de dag/situatie kunnen aanvangstijden van rubrieken worden aangepast. Als dit het geval is wordt dit via de pagina Startlijsten aangegeven.
Concreet houdt dit in dat rubrieken in elk geval niet op de heetste momenten van de dag worden verreden.
lucifertje schreef:AlexAuto schreef:Mededeling omtrent de verwachte 'extreme hitte' - zoals Lotte Klumper al aankondigde:
In verband met de weersverwachtingen voor extreme hitte later deze week worden voorzieningen getroffen zoals extra watertappunten. Afhankelijk van de dag/situatie kunnen aanvangstijden van rubrieken worden aangepast. Als dit het geval is wordt dit via de pagina Startlijsten aangegeven.
Concreet houdt dit in dat rubrieken in elk geval niet op de heetste momenten van de dag worden verreden.
Dat is fijn maar hoever van te voren wordt dat besloten?
Luz_ElenaE schreef:...vanwege de hitte af wilde melden voor springen ... midden op de dag moest starten. ...