Almelose Ruiterdagen 2015!!!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Sabine_95

Re: Almelose Ruiterdagen 2015!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-15 13:22

Wij vertrekken moren op tijd en dan gaan we eerst de caravans brengen en de kasten en het eten voor de paarden. En dan rijden we nog een keer voor de paarden.

Wij hebben er zin in!

Deeks93

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-15 13:23

Wij zijn er vanaf 14.30.
Weet nog niet Hoelaat we weg gaan!

Stuur je ff pb!

elfje72

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-15 13:24

Adrienne93 schreef:
Zijn er vanmiddag nog mensen bij de kür op muziek en derby?☺️

Marinke en ik zijn van de partij! Ben heel benieuwd!

Ik ben er zelf niet maar mijn pony doet mee aan de kur op muziek en de finale!

Deeks93

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-15 13:24

Ah wie? Welke pony?

Ga ik kijken of ik m zie!

elfje72

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-15 13:30

Marten Luiten met Goldwin's Hoeve's Movie Star.
De finale hebben ze inmiddels gereden (ben heel benieuwd). De kur is om 16.12uur.

SaskiaKur

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-15 15:12

Wij zijn onderweg en zijn er bijna! Nog 35 km!!

_Charlot

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-15 15:22

elfje72 schreef:
De finale hebben ze inmiddels gereden (ben heel benieuwd). De kur is om 16.12uur.

Marten wint, aldus de jurys.

Hij heeft vrijdag en gisteren zo top gereden.
Beide dagen geschreven, jurys waren er echt over te spreken

_Charlot

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-15 15:24

Joolien schreef:
klumpertje schreef:
Wordt aan alle kanten al overlegd over het weer, water, etc. Daar hoeven jullie je geen zorgen over te maken, er wordt van alles geregeld

Wordt er ook rekening mee gehouden dat mensen hun paard in de hitte niet in de trailer willen laten wachten? Want het is verplicht om bij de prijsuitreiking aanwezig te zijn, maar ik vraag me af of je dat wel moet verplichten met die warmte.

Overigens wordt er vanaf dinsdag hitte voorspelt, maar is er vanaf woensdag al kans op onstabiel weer, en dit voor meerdere dagen. Dus er is kans op een aantal dagen achter elkaar onweer etc.

Inderdaad, ook wat ik mij afvroeg.
1 ding is zeker, paard staat niet lang op de trailer.
Ongeacht eventuele uitslag

lucifertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-15 16:55

Je paard is niet nodig tijdens de prijsuitrijking alleen jezelf. Dan moet je idd heen en weer rijden. Hier heeft het net nog even geregent, lekker een buitje voor het stof :-)

elfje72

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-15 17:10

_lotteeee schreef:
elfje72 schreef:

Marten heeft met Goldwin's Hoeve's Movie Star inderdaad zowel de finale als de kur gewonnen! *\o/*

Tsplendid

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-15 18:09

Joolien schreef:
klumpertje schreef:
Wordt aan alle kanten al overlegd over het weer, water, etc. Daar hoeven jullie je geen zorgen over te maken, er wordt van alles geregeld

Wordt er ook rekening mee gehouden dat mensen hun paard in de hitte niet in de trailer willen laten wachten? Want het is verplicht om bij de prijsuitreiking aanwezig te zijn, maar ik vraag me af of je dat wel moet verplichten met die warmte.

Overigens wordt er vanaf dinsdag hitte voorspelt, maar is er vanaf woensdag al kans op onstabiel weer, en dit voor meerdere dagen. Dus er is kans op een aantal dagen achter elkaar onweer etc.

Dit vraag ik mij ook af, niet dat ik prijs verwacht maar zou fijn zijn dat je paard niet lang hoeft te wachten omdat je moet wachten op uitslag/protocollen etc. Als je een beetje aan het einde vd rubriek start is het ook net geen doen om dan heen en weer te rijden.

_Marinke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-15 18:50

elfje72 schreef:
_lotteeee schreef:

Marten heeft met Goldwin's Hoeve's Movie Star inderdaad zowel de finale als de kur gewonnen! *\o/*

Mooie kur liet hij zien ook zeg! Toppie!! :D
Was wel even spannend met de nr. 2 die heel lang aan kop bleef staan, poeh ze waren wel erg aan elkaar gewaagd. :j

AlexAuto

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-15 18:58

Mededeling omtrent de verwachte 'extreme hitte' - zoals Lotte Klumper al aankondigde:

In verband met de weersverwachtingen voor extreme hitte later deze week worden voorzieningen getroffen zoals extra watertappunten. Afhankelijk van de dag/situatie kunnen aanvangstijden van rubrieken worden aangepast. Als dit het geval is wordt dit via de pagina Startlijsten aangegeven.

Concreet houdt dit in dat rubrieken in elk geval niet op de heetste momenten van de dag worden verreden.

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-15 19:12

Fijn dat de organisatie dat allemaal zo serieus neemt en zo snel regelt :) petje af!!

Ze vlogen er net met de Z trial wel met bosjes af zeg :wow:
Hoop dat het met dat meiske die er op de wal af ging allemaal goed gaat, die maakte een erg nare smak Y;(

Tsplendid

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-15 19:28

Super zeg dat de organisatie dit heeft besloten!

LK_2312

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-15 22:09

Joolien schreef:
klumpertje schreef:

En ook als aanvulling weer op Alexander: ook jouw punt met de prijsuitreikingen is vandaag besproken, ben er alleen niet bij geweest dus heb geen idee wat er besloten is :o

Ze zijn er 1,5 uur over aan het vergaderen geweest dus er worden verscheidene maatregelen genomen op alle mogelijke manieren.

lucifertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-15 22:10

AlexAuto schreef:
Mededeling omtrent de verwachte 'extreme hitte' - zoals Lotte Klumper al aankondigde:

In verband met de weersverwachtingen voor extreme hitte later deze week worden voorzieningen getroffen zoals extra watertappunten. Afhankelijk van de dag/situatie kunnen aanvangstijden van rubrieken worden aangepast. Als dit het geval is wordt dit via de pagina Startlijsten aangegeven.

Concreet houdt dit in dat rubrieken in elk geval niet op de heetste momenten van de dag worden verreden.

Dat is fijn maar hoever van te voren wordt dat besloten?

Irisx94

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-15 22:17

lucifertje schreef:
AlexAuto schreef:

Dat is fijn maar hoever van te voren wordt dat besloten?

Daar ben ik ook benieuwd naar omdat we met zijn 3en zijn en elkaar moeten helpen. Op dit moment is er rekening mee gehouden met de tijden maar als dat zo ineenkeer veranderd wordt een paar uur van te voren is er geen mogelijkheid om wat anders te regelen.

Luz_ElenaE

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-15 22:20

Dat zal 1 deze dagen op de site komen. Ik had al gemaild dat ik vanwege de hitte af wilde melden voor springen en alleen dressuur wilde starten omdat het betreffende paard beide midden op de dag moest starten. Ze raadde me aan om nog even te wachten tot de wijzigingen en dan pas evt af te melden

Splinterz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-15 23:00

Aarrghh! Ik heb Liselot al een pb gedaan maar just in case hier ook nog even een oproepje..
Voorlezer gezocht voor morgenmiddag half 5 en kwart voor 5. Mn voorlezer heeft zojuist laten weten geen oppas te hebben en manlief vertrouw ik niet ;)

LK_2312

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-15 23:16

Sorry ik moet om dezelfde tijd starten dus gaat me niet lukken

Splinterz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-15 23:18

Ah gezellig!! Als je me ziet klungelen met losrijden, zwaai dan even :) Rij met een Friesje en rij in donkerblauw.

elfje72

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-15 23:28

Zijn er ook foto's gemaakt door fotografen?

AlexAuto

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-15 23:47

Luz_ElenaE schreef:
...vanwege de hitte af wilde melden voor springen ... midden op de dag moest starten. ...

Juist dit scenario is uitvoerig besproken. Nìemand wil 'in the heat of te day' rijden. Wij zijn er immers voor onze deelnemers en niet andersom :Y)
Men wil deze uren uiteraard zoveel mogelijk mijden - en heb begrepen dat het springen sowieso om deze reden op de donderdag en erna 'verbouwd' gaat worden. Hoe dat exact tot uiting komt is echter lastig, want uiteraard moeten ook de jury's, schrijvers, etc etc worden omgezet. Zo'n operatie is dus meer dan even een starttijd wijzigen...

Een idee is dat er een grote kans is dat er niet tussen 12:30 en 16:30 uur wordt gereden.
(Ik herhaal: grote kans. Wat Henk uit zijn hoed tovert weet ik nog niet. /3 )

@Elfje72: FotoTrailer is gedurende de Ruiterdagen aanwezig op het terrein.

LK_2312

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-15 06:49

Splinterz schreef:
Ah gezellig!! Als je me ziet klungelen met losrijden, zwaai dan even :) Rij met een Friesje en rij in donkerblauw.

Zal opletten! Bij mij is alles bruin, dus als er iets bruins naar je zwaait :)