Mijn aankopen:
2 Eurostar vzh dekjes
Peeskappen
Zweep
Snoepjes
2x fles antiklit
Mestboy
0 grams ongevoerde regendeken
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Borriee schreef:Weet iemand of er nog veel van die sets waren van ES of HV? De bescherming dusmaatje full
Jaan81 schreef:Borriee schreef:Weet iemand of er nog veel van die sets waren van ES of HV? De bescherming dusmaatje full
HV
Maar er liggen ook van beide (plus andere merken) losse poesjes en strijklappen, in dezelfde kleuren, dus daar kan je ook een set mee maken. Alleen daar is natuurlijk niet alles nog te vinden, geluk hebben!
Lenora_C schreef:Ik ben ook geslaagd!
Een nieuwe jas, was ik hard aan toe!
Donker groene anky dekje
En een groen onderlegd leren halster
Al wezen passen op mijn paard enhet staat erg mooi! Ze is een donker rode vos.
Zag alleen dat ze de beveiliging niet van mijn jas hebben gehaald... wat nu?
Splendesco schreef:Lenora_C schreef:Ik ben ook geslaagd!
Een nieuwe jas, was ik hard aan toe!
Donker groene anky dekje
En een groen onderlegd leren halster
Al wezen passen op mijn paard enhet staat erg mooi! Ze is een donker rode vos.
Zag alleen dat ze de beveiliging niet van mijn jas hebben gehaald... wat nu?
Is de donker groene Anky dezelfde kleur als de Eurostar smaragd?
Fenneeee schreef:Ik heb trouwens iemand zien lopen met een bokt vest aan !
Jitske schreef:Fenneeee schreef:Ik heb trouwens iemand zien lopen met een bokt vest aan !
Ik bijt niet hoor
Ben wel onwijs goed geslaagd! Dekje, jas, sokken en een heel tof halster. Toevallig allemaal van euro-star, kan wel raden wat mijn favo-merk is
Morgen nog even terug met 2 vriendinnen voor de 3 broeken voor 100 euro, zal mn Bokt vest weer aantrekken
Jitske schreef:Fenneeee schreef:Ik heb trouwens iemand zien lopen met een bokt vest aan !
Ik bijt niet hoor
Ben wel onwijs goed geslaagd! Dekje, jas, sokken en een heel tof halster. Toevallig allemaal van euro-star, kan wel raden wat mijn favo-merk is
Morgen nog even terug met 2 vriendinnen voor de 3 broeken voor 100 euro, zal mn Bokt vest weer aantrekken