Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Cabelz schreef:Jaa komt nu echt heel dichtbij!! Dinsdag hier de hoefsmid & tandarts en gister een bp besteld! Zondag en zaterdag gelukkig vrij dus kan alles rustig inpakken.
Moet nog wat dingetjes regelen eigenlijk maar het belangrijkste is er ondertussen

just_me_nien schreef:Zo, tis bijna zover maar had me nog niet op het forum gemeld, dus bij deze
Ik ben Nienke, 22jaar en kom volgende week met mijn paard Meliza (alweer 21, maar daar is niks van te merken).
Vorig jaar was ik er ook en zag op de lijst dat er meerdere weer komen!
Veel zin in het springen en crossen, en dressuur ook wel hoor.
Vorig jaar de laatste dag kreeg ik vliegles van m'n paard, wat eindigde in een paar hechtingen en een been met (nu nogsteeds) een bult en m'n andere been met nogsteeds een verkleuring... Hoop het dit jaar beter af te sluiten, maar laat het eerst maar eens beginnen!!
Nog een foto van vorig jaar:
[ Afbeelding ]
.
just_me_nien schreef:Zo, tis bijna zover maar had me nog niet op het forum gemeld, dus bij deze
Ik ben Nienke, 22jaar en kom volgende week met mijn paard Meliza (alweer 21, maar daar is niks van te merken).
Vorig jaar was ik er ook en zag op de lijst dat er meerdere weer komen!
Veel zin in het springen en crossen, en dressuur ook wel hoor.
Vorig jaar de laatste dag kreeg ik vliegles van m'n paard, wat eindigde in een paar hechtingen en een been met (nu nogsteeds) een bult en m'n andere been met nogsteeds een verkleuring... Hoop het dit jaar beter af te sluiten, maar laat het eerst maar eens beginnen!!
Nog een foto van vorig jaar:
[ Afbeelding ]