wie nog meer??!!?!?! Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
wie nog meer??!!?!?!
. Ik heb er echt superveel zin in het duurt alleen nog zo lang.

). Ik heb geen idee hoeveel mensen er komen. Maar als je naar de foto's van vorig jaar kijk schat ik zo'n 20 man ongeveer.
nikpa schreef:Wordt voor ons een hele reis. Ik kom vanuit Breda dus dat zijn wel een paar uurtjes reizen, en de mijne is niet zo heel erg gewend aan de trailer... Gaan we nog wel oefenen van te voren hoor
nikpa schreef:Wordt voor ons een hele reis. Ik kom vanuit Breda dus dat zijn wel een paar uurtjes reizen, en de mijne is niet zo heel erg gewend aan de trailer... Gaan we nog wel oefenen van te voren hoor
. Ik weet niet precies hoeveel tijd ik voor de reis moet uittrekken. Met de auto is het volgens de routeplanner 2 uur. Maar met een trailer duurt dat natuurlijk een stuk langer. Maar ik weet niet hoeveel extra reistijd ik nodig heb :S nikpa schreef:Ah dan is een vrachtwagen wel ideaal. Ik weet niet precies hoeveel tijd ik voor de reis moet uittrekken. Met de auto is het volgens de routeplanner 2 uur. Maar met een trailer duurt dat natuurlijk een stuk langer. Maar ik weet niet hoeveel extra reistijd ik nodig heb :S