Jeetje je zegt het zelf al maar wat een verschil is er te zien op de foto's zeg! Dat gaf wel even een goed gevoel toen je hem zo zag vandaag zeker? Succes morgen! Ik duim dat hij nu alleen nog maar bergopwaarts gaat!!
Toch weer een positief berichtje vandaag! Fijn dat er in ieder geval geen afwijking te zien zijn. Hopelijk mag hij zeer binnenkort weer lekker naar huis. Die knuffels en aandacht zullen hem zeker goed doen!
Hij kijkt inderdaad weer heel anders uit zijn ogen, veel alerter. Super om te zien! Hopelijk zet het herstel nu snel door en kan hij snel mee naar huis. In zijn vertrouwde omgeving knapt hij vast nog sneller op.
Mogen we ook foto's zodra die thuis bij de uk (althans, als ik me niet vergist ben jij dat toch met paard en pony aan het water) is? Lijkt me leuk om te zien wanneer ze elkaar weer zien, de kleine zal hem vast en zeker ook gemist hebben.
Super dat het weer beter gaat, had gisterochtend het hele topic doorgelezen.
Ik hoop dat je hem snel mee naar huis mag nemen zodat hij heerlijk in zijn vertrouwde omgeving kan opknappen. Dit doet ook goed voor het paard om in eigen omgeving en samen met vriendje te staan. Hij kijkt wel wat vrolijker uit zijn oogjes. Je ziet hem wel snel afvallen zeg. Maar dat zal wel weer rustig aankomen waneer hij zich weer wat beter voelt. Beterschap !!
Allemaal weer heel erg bedankt voor jullie positieve berichten . Ik zit in spanning bij mijn telefoon te wachten tot de veearts belt met het verlossende woord haha.
En Lucky inderdaad bij uitgelicht
Vandaag is Poow trouwens 3 geworden dus het zou wel een heel leuk cadeautje zijn als haar grote vriend vandaag naar huis zou mogen . Ze doet het trouwens ook nog heel goed in haar eentje, heb gisteren een stukje gewandeld en dat vond ze erg gezellig.
Max is al een stuk fitter als maandag , hij heeft nog antibiotica en niest ook nog zo nu en dan maar komt alweer slijmen om uit de kraan te mogen drinken.
Stille meelezer meldt zich! Calice, ik heb enorm veel respect voor jou & vind het echt top hoe je hiermee omgaat Ik weet zeker dat die lieve Luck ook zeker dat stukje bij beetje opknappen te danken heeft aan jouw dagelijkse liefde en aandacht. Echt mooi om te zien hoe hij na een dipje zo opknapt, je ziet echt het verschil in die oogjes! Wel fijn dat hij even naar buiten mocht, zal hem vast ook goed gedaan hebben, beetje frisse lucht enzo Heel veel sterkte nog met Lucky en gefeliciteerd met Poownie ! Ik blijf meelezen en duimen
ben een stille meelezer. Wat hebben jullie al een weg afgelegd. Ik hoop dat ie snel naar huis mag. Mooi hoe je over hem schrijft en hoe snel je zelf opmerkt wat ie uitstraalt met zn ogen. Dat bewijst dat jullie een sterkte band hebben en dat je je paard goed kent. Veel beterschap verder nog.