Brabantse Kampioenschappen Outdoor 2013

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-13 16:07

sassie81 schreef:
daar ga ik ook altijd voor. en ik rijd wat ik kan en de rest is aan de jury. En dat weten we hoe dat soms kan gaan 8)7

Vorig jaar in het M1 zat ik bij jou in de ring op zondag, bij de ene jury 2e en de andere 2e laatste met 25 punten verschil :+ :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-13 16:08

Echt? Vergis je je niet?

Ik heb nooit anders geweten dan dat de uitslag van de ochtend voor degene die door mogen naar de middag 'geheim' gehouden wordt tot aan de uitreiking in de middag

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-13 16:21

vonneke schreef:
Echt? Vergis je je niet?

Ik heb nooit anders geweten dan dat de uitslag van de ochtend voor degene die door mogen naar de middag 'geheim' gehouden wordt tot aan de uitreiking in de middag

Nee, want ik heb het vorig jaar zelf meegemaakt :)

Diegene die niet door waren hingen met uitslag bij de tent voor, excl.de 5 waren nog geheim.....
maar een (half) uur later hing het rechtsachter op het terrein op paaltjes, en dat was incl. de 5 finalisten.

De finalisten krijgen uiteraard nog een andere plaatsing na de finale.... ochtendplaatsing en middagplaatsing wordt bij elkaar opgeteld.

Anoniem

Re: Brabantse Kampioenschappen Outdoor 2013

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-13 16:25

Ok, raar
Dat heeft dan echt niemand gezien want wij zaten echt in spanning tot aan de uitrijking in de middag.
Hebben ook niemand gehoord die het al wist toen we met grote groep bij elkaar zaten te wachten.

Je zou verwachten dat dat dan wel verteld wordt.

Zal eens navragen aan Dianne of ze het dit jaar ook zo doen. Wel fijn als het er hangt dat je het ook weet!!

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-13 16:25

Ik heb ook geen finale gezien, meteen naar huis gereden, maar wel met de wetenschap dat ik 2e en 2e laatste was :+ dus vandaar dat ik het nog weet :D

sassie81

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-13 16:26

nou dat is volgens mij niet de normale gang van zaken hoor. normaal weten de eerste 5 het pas smiddags. na de finale.
LL dat bedoel ik ...pff waardeloze sport is het ;)

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-13 16:27

Maar goed Chaam is niet Wouw...daar kan het weer anders geregeld zijn ;)

sassie81

Re: Brabantse Kampioenschappen Outdoor 2013

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-13 16:27

ja joh we zien het vanzelf wel.....of niet........ :P

asjemenou

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-13 16:30

ietjelover schreef:
Nee maar ik ken ook mensen die misschien wel kans maken maar zondags niet terug gaan door de afstand.

Dan hoef je op zaterdag ook niet te gaan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-13 16:31

als je niet bij de eerste 5 zit weet je wel je plaatsing.

Secretariaat wordt altijd aangestuurd door dezelfde mensen. Komen toevallig oa uit Nijnsel

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-13 16:32

Camping + stalling is goedkoper als weer een keer op en neer :D snap dat ook niet....dan heeft zaterdag toch geen nut :P

asjemenou

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-13 16:33

sassie81 schreef:

De totaal + totaal uitslag weet ik niet :D maar in Chaam hing wel de totaaluitslag van de ochtendrubriek op zondag.[/quote]

maar toch niet van de eerste 5?[/quote]
Nee, die eerste hebben ze nog nooit opgehangen. :n
Vorige jaar ook niet, want ik kijk tussen het wachten door meestal nog wel een keer bij de uitslagen om de tijd door te komen. :)

asjemenou

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-13 16:34

listiglistje schreef:
vonneke schreef:
Echt? Vergis je je niet?

Nee, want ik heb het vorig jaar zelf meegemaakt :)

Diegene die niet door waren hingen met uitslag bij de tent voor, excl.de 5 waren nog geheim.....
maar een (half) uur later hing het rechtsachter op het terrein op paaltjes, en dat was incl. de 5 finalisten.

De finalisten krijgen uiteraard nog een andere plaatsing na de finale.... ochtendplaatsing en middagplaatsing wordt bij elkaar opgeteld.

En je laat mij niet effe iets weten?
Er was echt helemaal niemand tijdens de prijsuitreiking die wist hoeveelste hij `s ochtends was geworden.
Dus dan is er dus niemand zo aardig geweest om iets te vertellen, even te bellen, berichtje te sturen of wat dan ook.

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-13 16:39

Volgens mij was dat rond de tijd dat jij aan het opzadelen was...echt gebeurd, rechtsachter op paaltjes :D

Want nog een ringgenootje met een Tango was erg verbaasd over het grote verschil in plaatsing van mij...+ ff gekletst over Tango's!
dat konden we niet weten als de lijst van de ochtendrubriek er niet hing (dat ik 2e en 2e laatste was :') )
Ik ben daarna meteen naar huis gegaan en geen finale gezien :P

:o Wist ik niet....ik ging naar huis, jij was druk met opzadelen...ik heb er ook niet aan gedacht :o ik wilde alleen vlug naar huis met die hitte....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-13 16:41

Jou uitslag hangt er ook.
Compleet met punten en plaatsingen.
iedereen die niet bij de eerste 5 zit weet alles.

Enkel van de eerste 5 niet
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 07-08-13 16:42, in het totaal 1 keer bewerkt

Arielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-13 16:41

Tot nu toe is doorgaan naar de zondag me iedere keer wel gelukt maar die zondag iedere keer in de middenmoot, zou zo leuk zijn als het een keer lukt..

asjemenou

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-13 16:42

listiglistje schreef:
Volgens mij was dat rond de tijd dat jij aan het opzadelen was...echt gebeurd, rechtsachter op paaltjes :D

Want nog een ringgenootje met een Tango was erg verbaasd over het grote verschil in plaatsing van mij...+ ff gekletst over Tango's!
dat konden we niet weten als de lijst van de ochtendrubriek er niet hing (dat ik 2e en 2e laatste was :') )
Ik ben daarna meteen naar huis gegaan en geen finale gezien :P

:o Wist ik niet....ik ging naar huis, jij was druk met opzadelen...ik heb er ook niet aan gedacht :o ik wilde alleen vlug naar huis met die hitte....

Maar jouw uitslag heeft er toch niks mee te maken?
Die hing er sowieso al. :) Dus dat je 2e en 2 na laatste was wist je daarvoor al. :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-13 16:43

Dit jaar vast wel Arielle!

Maar eerste 5 is best pittig als alle goede bij elkaar zitten!!

Vorig jaar geen finale gereden?

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-13 16:43

vonneke schreef:

Linksvoor bij de tent wel ja, maar rechtsachter op palen hing een (half)uur later dus wel de totale uitslag van de ochtendrubriek...maar dat mocht dus niet :+

asjemenou

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-13 16:44

Moet een keer lukken Arielle!
De aanhouder wint, ik heb er ook 10 jaar over gedaan voor het eindelijk eens een keer lukte.
En hij is in vorm toch?

asjemenou

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-13 16:44

listiglistje schreef:
vonneke schreef:

Linksvoor bij de tent wel ja, maar rechtsachter op palen hing een (half)uur later dus wel de totale uitslag van de ochtendrubriek...maar dat mocht dus niet :+

Bij de tent hingen toch alleen de namen van degene die door waren en dus op moesten zadelen?

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-13 16:45

Ook een lijst met plaatsing en punten van de mensen die niet door mochten, daar stonden de beste 5 niet op

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-13 16:46

Correctie in het M2 waren het er 10, want dat was maar 1 ring :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-13 16:48

Ik ben benieuwd.
Zal eens aan Dianne navragen of het zo was want nu ben ik wel heel benieuwd.

Zij doen al sinds het BK is de eindverantwoording van het secretariaat dus vraag me af waar het dan anders is gegaan en waarom ze dat achterin een hoek hangen en niet bij de eerste uitslag
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 07-08-13 16:49, in het totaal 1 keer bewerkt

Arielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-13 16:48

Hij is in vorm, vanmorgen nog les gehad hij liep super, maarja, er lopen er daar meer die in vorm zijn haha.
Maarja dan kom ik daar aan, voel ik me zo'n amateur. :')