Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
) welshfan97 schreef:grr ik blijf twijfelen! wil zo graag naar week 10 vanwege de dressuur clinic dan (waarschijnlijk). maar week 8 lijkt me ook zo super gezellig worden, al zal week 10 dat ook wel worden maar gewoon bijna iedereen die ik ken (ook buiten bokt) gaat naar week 8! twijfel zo erg!
maureen58 schreef:Ja, in de allround week krijg je een dressuur en springclinic in de avond. Maar je hoort daar pas van wie en wie deze mogen gaan rijden. Ik had vorig jaar het geluk om de dressuurclinic te mogen rijden bij Lotje Schoots, zo gaaf!

welshfan97 schreef:heb in 2011 (MZ met allround week) 1 clinic gehad (van bart bax, hij zelf is ruiter en jurylid en instructeur, dus vertelde hele handige dingen).
in 2012 (allround+eventing week) hebben we 2 clinics gehad, een spring (waar die springruiter overigens meer dan een uur te laat was, hij was het vergeten) en een cross clinic (van elaine pen, maar door slechte weer was dat binnen en dus bijna alleen maar gewone hindernisje). helaas waren beide meer les voor de gene die reden dan echt clinic...

don110 schreef:die clinics, moet je je daar voor opgeven en bijbetalen ofzo? of wordt je daar voor uitgekozen?
sorry, ik heb echt geen idee hoe het werkt haha