Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
TLNLSDB schreef:Bumblehorse schreef:Nu weten jullie in ieder geval dat ik niet zo erg had overdreven.
Deze zin slaat daadwerkelijk nergens op, Jij hebt er goed aangedaan Boyo van de hand te doen, maar als ik joun verhalen naast die van HTS zet lijkt het wel of het over een totaal ander paard gaat.
Ik vind dat je wel hebt overdreven, ik wil je er wel even aan helpen herinneren dat je paard hoogstwaarsch. bij de slacht beland was als HTS je niet uit de "oliebol getrokken" had.
Ze heeft Boyo letterlijk en figuurlijk gered. Bij jou vandaan, Én de slacht.
Dus deze reactie van jou slaat de spijker op zn kop!
TLNLSDB schreef:Bumblehorse schreef:Nu weten jullie in ieder geval dat ik niet zo erg had overdreven.
Deze zin slaat daadwerkelijk nergens op, Jij hebt er goed aangedaan Boyo van de hand te doen, maar als ik joun verhalen naast die van HTS zet lijkt het wel of het over een totaal ander paard gaat.
Ik vind dat je wel hebt overdreven, ik wil je er wel even aan helpen herinneren dat je paard hoogstwaarsch. bij de slacht beland was als HTS je niet uit de "oliebol getrokken" had.
Ze heeft Boyo letterlijk en figuurlijk gered. Bij jou vandaan, Én de slacht.
Dus deze reactie van jou slaat de spijker op zn kop!
timokyana schreef:Toch vraag ik me af of er geen fysiek probleem is als hij voornamelijk aan een zijde dit probleem laat zien.
Ik hoop het niet en dat het om een kwestie van vertrouwen gaat,zo niet dan word dit vertrouwen alleen maar minder.
Veel geluk,ik hoop dat het helemaal in orde komt!
pmarena schreef:Is handpaarden geen optie anders, zodat hij er aan went om samen een rondje te doen buiten, zijn maatje een ruiter heeft die hij ook niet de hele tijd ziet maar het maatje vindt het duidelijk prima, en het dan niet zo spannend is als er ook eens iemand op hem gaat zitten tijdens dat rondje ?
HorseTopShop schreef:De reacties van singasong zal ik verder maar negeren. Ik hoef me niet te bewijzen.
__SavannaH__ schreef:dat vluchtgedrag zie ik in de situatie van boyo niet als aanleiding.
HTS , ts en ik hebben het paard sowieso gezien alle zeggen.we dat we niet denken aan lichamelijke problemen. natuurlijk zijn wij geen DA , maar wij zien inderdaad geen aanleiding en met ons nog andere
singasong schreef:HorseTopShop schreef:De reacties van singasong zal ik verder maar negeren. Ik hoef me niet te bewijzen.
Negeren is iets anders als dat jij doet, want dan had je namelijk helemaal niet gereageerd op mijn post!
We zullen zien...
Tis heel jammer voor het paard dat je het lichamelijke niet eerst wilt uitsluiten, zoals je had aangegeven te doen!
edit: wijziging = vetgedrukte in mijn post.
ThreeFingers schreef:[
Het lijkt erop, dat dit paard getraumatiseerd is, gezien het gedrag van Boyo.
En ook al zou je röntgen foto`s maken, en er is niks op te zien, wil dat nog niet zeggen of een paard pijn heeft of niet, er is zo veel niet te zien op een röntgenfoto.
En wat zou er gezien de reacties van het paard, er volgens jou dan lichamelijk uit moeten komen?