Rhys schreef:Lieve bokkers, ik vergat het helemaal in het vorige berichtje: heel erg bedankt voor jullie medeleven, steun en aanbiedingen voor hulp.
Toppunt is wel Avelien die vannacht gewoon in de auto is gestapt om te komen zoeken, terwijl we elkaar helemaal niet kennen.
Trouwens zeker heeft Holly topwerk verricht, maar toen ik haar sprak kon ik het me inderdaad nauwelijks voorstellen dat ze helemaal daar was. Een vriendin van mij die hier hielp met zoeken kreeg bijna op hetzelfde moment een telefoontje van een grote stal die we hadden ingelicht, waar dezelfde VA vanmorgen was geweest die mijn paard gisteravond had gezien. Daar was het ter sprake gekomen en zo werd het een eenvoudig optelsommetje. Wij hebben toen die VA gebeld en die wist waar het paard was.
Pas later belde de politie, toen waren wij al bijna bij het paard...
Wat ik me afvroeg... is je merrie niet gechipt? Want dan hadden ze toch gewoon de chip kunnen aflezen en aan de hand daarvan kunnen weten dat jij de eigenaar bent?
Ben echt superblij voor je dat je je paard weer terug hebt! Wat een nachtmerrie zeg!