Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Elco schreef:O en waarom niet.>![]()
![]()
Is een mensen leven in jouw ogen meer waard dan van een dier.??
Chaos schreef:En jullie vinden niet dat omdat er zooooooo veel rekening gehouden moet worden met 1001 omstandigheden dat het niet paardwaardig leven meer is? Daar kan ik met mijn hoofd niet bij en hoop niet dat jullie als paardeneigenaar voor zulke keuzes komen. Dan maak je hele foute.
Dan wil ik trouwens nog even vermelden dat ik dit geval heb besproken met de kliniek hier in de buurt, heb foto's laten zien en wat dingen laten lezen. De kliniek had er NOOOOOOOOOOOOOOOOOOIT aan begonnen, en meer DA's en klinieken niet. Waarom niet? Omdat het simpelweg niet eerlijk is een dier zo lang te laten lijden alvoor het weer de springring in mag (nou, wat een geluk voor Pacha, na helse pijnen eindelijk weer springen, hiephoi). Snap niet dat mensen zulke oogkleppen op hebben!
Chaos schreef:En jullie vinden niet dat omdat er zooooooo veel rekening gehouden moet worden met 1001 omstandigheden dat het niet paardwaardig leven meer is? Daar kan ik met mijn hoofd niet bij en hoop niet dat jullie als paardeneigenaar voor zulke keuzes komen. Dan maak je hele foute.
Dan wil ik trouwens nog even vermelden dat ik dit geval heb besproken met de kliniek hier in de buurt, heb foto's laten zien en wat dingen laten lezen. De kliniek had er NOOOOOOOOOOOOOOOOOOIT aan begonnen, en meer DA's en klinieken niet. Waarom niet? Omdat het simpelweg niet eerlijk is een dier zo lang te laten lijden alvoor het weer de springring in mag (nou, wat een geluk voor Pacha, na helse pijnen eindelijk weer springen, hiephoi). Snap niet dat mensen zulke oogkleppen op hebben!
Boras schreef:MamboBeach schreef:Weet je wat ik denk? Dat er veel mensen jaloers zijn.
Hoe kun je in godsnaam jaloers zijn op zo'n situatie????
Heb je de foto's uit het eerste topic wel goed bekeken?
Dat wenst toch niemand? Een hororscenario is het
Marjoow schreef:Nouja, dan kun je jezelf ophangen/voor de trein springen whatever. Een paard heeft zelfs díe mogelijkheden niet. En als een mens zo erg verbrand, reken er maar op dat de stekker er dan wel uit mag hoor. Vraag is alleen of er dokters zijn die dit willen doen. Die zijn erg schaars namelijk.
NienSCHaap schreef:Chaos schreef:.....
Meen je dat nou echt? Dat je met dit verhaal naar een kliniek bent gegaan om 'verhaal' te halen?