Pfff, Ik moet Zondag met de trein 2,5 uur reizen. Maar heb het er voor over xD.Die busjes staan gewoon klaar op station? En staat er goed aangegeven dat die naar Horse-Event gaan?
Jauke is er alle dagen al, maar Llevado mag zondag mee doen in de jonge paarden clinic van het Balingehof
VisibreTeam schreef:ruzie maken is mijn vak, duuuhhhhhh pas maar op voor mij op HE ^^(nee ben heel aardig hoor )pas jij maar op voor mij
Amable schreef:Jauke is er alle dagen al, maar Llevado mag zondag mee doen in de jonge paarden clinic van het Balingehof Cool!!*Schrijft op lijstje
Nog een paar nachtjes! Nikki, kom maar op! Hopelijk kom ik je nog even tegen, alweer tijdje geleden..
Ik heb onverwacht twee afzeggers wat betreft het meerijden.Dus ik heb TWEE plekjes in de auto!Vanaf Beilen- zwolle -apeldoorn richting deurne!
Voor wie het leuk vindt, ons nieuwe tijdschema Vrijdag12.15 – 12.45 Amable vrijheidsdressuur Positief trainen naar de mafste kunsten-Balingehof Standdemo14:15 - 14:45 uur Piaffe voor beginners - Monya Erb - NH Cirkels17:00 - 17:30 uur Klassieke dressuur met halsring - Monya Erb - NH CirkelsZaterdag10.30 – 11.00 Amable vrijheidsdressuur Positief trainen naar de mafste kunsten - Balingehof Standdemo 14:30 - 15:00 uur Klassieke dressuur en piaffe voor beginners - Monya Erb - NH Cirkels16:00 - 16:30 uur Leer je pony de leukste kunstjes! - Daniëlle Meyboom - Kids pisteZondag12.00 – 12.30 Klassieke dressuur & het opleiden van een jong paard - (Llevado) Monya Erb NH Cirkels13.30 – 14.00 Amable Vrijheidsdressuur Positief trainen naar de mafste kunsten - Balingehof Standdemo15:30 - 16:00 uur Klassieke dressuur en piaffe voor beginners - Monya Erb NH Cirkels16:30 - 17:00 uur Leer je pony de leukste kunstjes! - Daniëlle Meyboom Kids piste
Gaaf dat Llevado ook een dag mee komt! Ik ga proberen elke dag toch wel even bij jou aanwezig te zijn voor foto's
Amable schreef:Jauke is er alle dagen al, maar Llevado mag zondag mee doen in de jonge paarden clinic van het Balingehof Wat super leuk Dat moet ik echt zien!
Danielle ik denk dat ik ook nog wel even langshobbel bij jou, ook al een tijdje geleden. Ben ook benieuwd naar je demo's