Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Dobel schreef:Mag ik vragen wat e prijzen voor tinkers en trekpaarden (merries) waren ? weet iemand dit? Ik wil graag naar Hedel voor een tinker of trekpaard merrieveulen en zou graag een schatting willen hebben van wat ik kan verwachten

) geen hele erge gevalletjes gezien. Mezelf goed ingehouden, stonden er een stuk of 3 die mij wel aanspraken maar 1 mogelijk droes, ander al verkocht. Nee ik ben trots op mezelf
Farolover schreef:Ik ben er vandaag voor het eerst geweest, en dit was ook de laatste keer.
Man o man, ik kan er echt niet tegen hoe ze met die dieren om gaan. de éen naar de andere paard ging op zijn smoel op de klinkers..Wou ze allemaal wel mee nemen naar huis
....

parador schreef:Dobel schreef:Mag ik vragen wat e prijzen voor tinkers en trekpaarden (merries) waren ? weet iemand dit? Ik wil graag naar Hedel voor een tinker of trekpaard merrieveulen en zou graag een schatting willen hebben van wat ik kan verwachten

leonieswenny schreef:Iemand ook nog die grote vos ruin gezien op het veldje? waar ook een ruime monsterbaan was,
stond er de hele dag zonder iemand erbij, constant heen en weer te draaien,
was helemaal weg van dat dier! niet zo zeer mooi, maar vond hem wel wat hebben! ook een vriendelijk beestje naar wat ik zag!
Farolover schreef:Ik ben er vandaag voor het eerst geweest, en dit was ook de laatste keer.
Man o man, ik kan er echt niet tegen hoe ze met die dieren om gaan. de éen naar de andere paard ging op zijn smoel op de klinkers..Wou ze allemaal wel mee nemen naar huis
....