Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Blazee schreef:Ik heb van de week ook een mini gekocht op de paardenmarkt. Ook voor 30 euro.
Alleen met paspoort en chip en kerngezond! Ben der helemaal gelukkig mee.
Ook nog super mak! Er zijn wel goede handelaren.
Veel succes met jou mini's! Hopen dat het nu alleen maar in een stijgende lijn gaat.
gabjj8 schreef:Ik ben woest, ik verafschuw die achterlijke vent die dit met zijn pony's doet...
Met Muffin gaat het opeens zo slecht, heel zijn darmen zijn kapot.
We hebben nu medicijnen voor hem, die de totale kosten geven van 400,-!!!! euro.
Vanochtend lag die in stal en was die zo ver weg dat we hem echt omhoog moesten hijsen en er water in moesten spuiten..
Hij krijgt nu water met bruisblokken erin, dat krijgt die ingespoten.
Als die maandag er nog zo erg aan toe is, dan wordt Muffin ingeslapen.
Mijn arme kleine jongen
Met Beatle gaat het wel redelijk na de nodige medicatie en wormenspuiten, die is hartstikke opgeknapt, maar laat Muffin nu al links liggen omdat het zo slecht gaat met die kleine.
Ik vervloek echt de dag dat die achterlijke vent geboren is..
Hoe kan die dit zijn dieren aandoen![]()
En waar ik ook niet tegen kan is dat de dierenbescherming en inspectiedienst er niets aan doet.
Als Muffin maandag ingeslapen moet worden, kan die vent EN de dierenbescherming ervan opaan dat er een rechtzaak tegen ze komt.. Daar krijg ik Muffin niet mee terug, maar dan worden misschien toch die lieve pony's weggehaald.
Mijn arme kleine Muffin, hij is er zo slecht aantoe... Wil hem zo graag bij me houden, maar als hij zoveel pijn heeft, ga ik hem niet in leven houden, dan kan die beter naar de eeuwige weides.
En die vent kan van mij naar de hel toelopen.
Ik ben link, ik ben woedend......
Sorry, moest het even kwijt.
Siets schreef:gabjj8 schreef:Ik ben woest, ik verafschuw die achterlijke vent die dit met zijn pony's doet...
Met Muffin gaat het opeens zo slecht, heel zijn darmen zijn kapot.
We hebben nu medicijnen voor hem, die de totale kosten geven van 400,-!!!! euro.
Vanochtend lag die in stal en was die zo ver weg dat we hem echt omhoog moesten hijsen en er water in moesten spuiten..
Hij krijgt nu water met bruisblokken erin, dat krijgt die ingespoten.
Als die maandag er nog zo erg aan toe is, dan wordt Muffin ingeslapen.
Mijn arme kleine jongen
Met Beatle gaat het wel redelijk na de nodige medicatie en wormenspuiten, die is hartstikke opgeknapt, maar laat Muffin nu al links liggen omdat het zo slecht gaat met die kleine.
Ik vervloek echt de dag dat die achterlijke vent geboren is..
Hoe kan die dit zijn dieren aandoen![]()
En waar ik ook niet tegen kan is dat de dierenbescherming en inspectiedienst er niets aan doet.
Als Muffin maandag ingeslapen moet worden, kan die vent EN de dierenbescherming ervan opaan dat er een rechtzaak tegen ze komt.. Daar krijg ik Muffin niet mee terug, maar dan worden misschien toch die lieve pony's weggehaald.
Mijn arme kleine Muffin, hij is er zo slecht aantoe... Wil hem zo graag bij me houden, maar als hij zoveel pijn heeft, ga ik hem niet in leven houden, dan kan die beter naar de eeuwige weides.
En die vent kan van mij naar de hel toelopen.
Ik ben link, ik ben woedend......
Sorry, moest het even kwijt.
Geweldig wat je voor deze pony's doet hoor, geen verkeerd woord daarover. Maar toch vind ik het moeilijk om te lezen
hoe je deze man afschildert in dit topic. Het zal een botte boer zijn geweest, dat geloof ik direct. Maar om nou zijn
geboortedag te vervloeken? Sommige uitspraken die je doet gaan mij echt wat te ver, maar als ik het zo lees wil je daar
niets over horen. Jammer, want het zal echt niet volledig zijn schuld zijn geweest dat het met de gezondheid van Muffin
en Beatle is gegaan. Als dat soort pony's wat mager en minder goed doorvoed zijn, zijn ze nu eenmaal sneller vatbaar,
en heb je maar een béétje pech nodig om ze ziek te krijgen.
Ik hoop voor je dat het snel weer helemaal perfect met ze gaat, en dat ze uit kunnen groeien tot mooie pony's.
StalNollie schreef:worden rond deze tijd enorm veel shetter met chip dus met standaard papier aangeboden voor 25, 30 of rond de 50 euro, dat is al jaren zo.
dus niks zorgwekkends gelijk hoor, shetter en vooral hengsten zijn gewoon erg moeilijk kwijt te raken, en dan heb ik het meeste over jonge shetters.