Outdoor Regiokampioenschappen BRABANT (De Mortel)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Kosta

Re: Outdoor Regiokampioenschappen BRABANT (De Mortel)

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-11 16:31

Wij sliepen bij het zwarte water en het is goed dat het afgelast is, want het stond allemaal blank. Wij hoefde vandaag niet meer te starten, mijn dochter was 14e en dus niet door.

Welke beslissing ze ook namen het zou nooit bij iedereen uit zijn gekomen, dus voor degene die vrijdag gaan alvast heel veel succes, het was gisteren een erg mooie wedstrijd op een goed een mooi terrein.

xTweetyx

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-11 16:42

wij waren er bijna toen we te horen kregen dat t afgelast was, t was rond 5 voor 8 toen wij t hoorde,
ik zou als 2de hadden moeten starten,

hopelijk is t van de week allemaal wel droog, want er is wel heeeel veel regen gevallen zeg,

onbekend0207

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-11 17:13

Jammer voor de mensen die al onderweg waren, wel goed dat het afgelast is.
ik vandaag nog kunnen zonnen op het strand in zandvoort tijdens de red bull finale van broertje.
heel ander weer dus. iig succes iedereen vrijdag (& zaterdag en zondag natuurlijk)

laida

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-11 18:34

De Organisatie van de kampioenschappen zijn voor vrijdag dringend op zoek naar vrijwilligers!!
mocht je zin hebben om mee te helpen of ken je iemand die mee zou willen helpen geef dan in een PB je gegevens met telefoonnummer en emailadres door dan kan ik ervoor zorgen dat dit bij de organisatie doorgegeven word!!

Arielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-11 18:36

Hmm, zou graag willen helpen, maar vrijdag heb ik zelf ook al veel voorbereiding voor zaterdag en 't is voor mij toch een uur rijden..
Misschien een idee om een advertentie te plaatsen bij eenmaal andermaal?

LoveLita

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-11 18:47

Ik zou enkel in de ochtend kunnen en dan moeten er best een aantal combinatie's rijden die ik wil zien, dus helaas :)

x_Milou

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-11 21:55

Het begint een uurtje later en de parade gaat niet door. Kan nou niet zeggen dat ik dat zo erg vind. Met Beau is paraderijden nog wel te doen, Hyp was de winter al ongeveer zelfmoord en Hesje heb ik nog niet geprobeert :P
Die vrijwilligers zal nog een probleem worden! Heb ergens gehoord dat je er 150 nodig hebt, dat is ook wel erg veel, zeker zo op het laatste moment. Het is voor ons al een geregel om een extra trailer+auto+chaffeur te vinden om een pony naar de Mortel te vervoeren.

Exodus

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-11 22:02

Hyposjuhhh schreef:
Wij stonden idd al daar, dachten al, waarom staat er zo'n file en gaat niemand het terrein op :')
Ik heb liever donderdag dan vrijdag, ivm jpc finale zaterdag. Maarja, kunnen niet overal rekening mee houden natuurlijk. Pony moet dan maar meteen naar huis, evt. ererondje maar op andere pony, is ook veiliger denk ik :')
Heb in de auto wat mensen zitten bellen, hele hoop waren al onderweg...
Judith, tot waar ben jij gekomen? :')

Ik was net Bakel uit en toen omgedraaid. Ik had nog wel gebeld voor ik aanreed, maar goed.
Was blij dat ik toch nog om kon keren voor ik er was. Anders had ik ook in de file gestaan :=
Kom vrijdag ook weer jureren. Nu nog een schrijver vinden die zin heeft en dan ook nog eens kan. En niet moet werken ofzo.
zou graag een pony voor je meenemen, maar ik heb zelf geen auto en geen trailer. Anders had ik wel kunnen rijden. Moet er toch heen ;)
Wel jammer dat je dan niet met die andere pony mee kunt.

Exodus

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-11 22:05

stalleke schreef:
Ik ben nog niet eens gebeld voor as vrijdag

Niet? Inmiddels toch wel?

Snuupke

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-11 22:08

Ik heb me maar aangemeld als schrijfster bij de organisatie.. dan doe ik daarna mijn paard wel..

Exodus

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-11 22:09

+:)+ das mooi gedaan.
Ik ga morgen even vrij regelen zodat ik kan jureren. Hoop dat 1 van mijn vriendinnen kan schrijven, maar moet volgens mij goed komen :)

x_tico

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-11 22:18

Jammer dat er geen parade is zeg! Heb er wel superveel zin in!

x_tico

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-11 22:20

Even een fotoje van gisteren spammen !
Afbeelding

Exodus

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-11 22:21

Mooie foto hor. Knap paardje heb je :j

x_tico

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-11 22:22

Bedankt :D!

Denise82

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-11 22:24

Die is wel echt heel knap zeg!

0000

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-11 22:35

Ik zag dat er hier ook een aantal jury's zitten, mocht er as vrijdag nog iemand om een schrijver verlegen zitten, ik ben in ieder geval 's middags nog beschikbaar....voor de ochtend heb ik al iemand een bericht gestuurd, maar mocht dat niet doorgaan dan kan ik ook 's ochtends nog.
Oja, en aangezien ik zelf reserve stond en er niet vanuit ga dat ik start, kan ik zaterdag en/of zondag ook. Dus mocht je een van deze dagen op zoek zijn naar een schrijfster, stuur me gerust een berichtje. Ik woon hartstikke vlakbij, heb eigen vervoer en schrijf nog netjes ook :D

EL4a1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-11 22:36

wat een knapperd :D

x_tico

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-11 22:42

Bedankt haha ben zelf ook gek met m!

sandranbr

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-11 09:50

Exodus schreef:
+:)+ das mooi gedaan.
Ik ga morgen even vrij regelen zodat ik kan jureren. Hoop dat 1 van mijn vriendinnen kan schrijven, maar moet volgens mij goed komen :)

Evt kan ik schrijven, PB me maar

Exodus

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-11 10:12

Super bedankt voor het aanbod. De rest ook trouwens. Heb veel pbtjes gehad van mensen die wilden schrijven. Maar ik heb iemand gevonden die mee gaat dus komt helemaal goed :)

asjemenou

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-11 10:19

Als al die mensen zich nou even melden bij de organisatie, dan hebben die een heel probleem minder volgens mij! +:)+

Amyyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-11 11:28

Hallo, als er iemand nog een schrijver nodig heeft, kun je mijn vragen. Ik ben op zondag zowieso reserve schrijver maar wil vrijdag ook wel komen. Heb veel ervaring en eigen vervoer! Het liefste alleen een ochtend of alleen of middag.maar als het niet anders kan ben ik de hele dag beschikbaar!

x_Milou

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-11 11:43

Ik heb wss vervoer voor mn 3e pony *\o/* Vind wel dat we echt eens aan een vrachtwagen moeten hoor :Y) Past alleen niet meer op de inrit :')
Tico, volgensmij heb ik jou zien rijden, echt een leuke pony!
LoveLita, ik had voor zaterdag ook al in mn hoofd een heel lijstje van mensen die ik wilde zien, uiteindelijk heb ik er 1tje kunnen kijken, omdat ik de rest van de dag bezig geweest ben :')

laida

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-11 12:43

Amyyy schreef:
Hallo, als er iemand nog een schrijver nodig heeft, kun je mijn vragen. Ik ben op zondag zowieso reserve schrijver maar wil vrijdag ook wel komen. Heb veel ervaring en eigen vervoer! Het liefste alleen een ochtend of alleen of middag.maar als het niet anders kan ben ik de hele dag beschikbaar!

Als je a.s. vrijdag wil schrijven zou je mij dan per PB je naam, telefoonnummer en emailadres kunnen doorgeven?
dan zorg ik ervoor dat je gegevens bij de organisatie terrecht komen.