Logisch maar alleen van rust kan ze beter worden. Ze is nu druk bezig met genezen dus zal het zelf vast een stuk minder merken...
Francis
Geplaatst: 01-05-11 12:15
Nouvel, ik leest nu je topic pas en was bij het zien van de foto's echt even in shock... vreselijk om je dier zo gewond te moeten zien. Ik heb je twee PB's gedaan over eventuele behandeling, hoop dat je wat aan de info hebt en wens je verder heel veel sterkte. Hoop dat je merrie weer heel snel fijn en genezen in haar eigen paddock staat...
Veel sterkte vandaag. Ik kan me voorstellen dat je liever bij je paardje geweest zou zijn. Maar zoals zodiacje al zegt: ze heeft ook rust nodig. Natuurlijk is ze blij als ze je ziet, maar misschien ook weer verdrietig als je weggaat. Rust is dan misschien voor haar wel beter. En hoe eerder ze opknapt hoe eerder ze weer bij jou is. En zover ik weet denkt een paard niet in tijdzones. Zij heeft er niet zo veel erg in hoeveel dagen dat jij nu niet komen mag. Nu blijft alleen jouw gevoel nog over ..... probeer wat afleiding te zoeken en verheug je op de dag dat je weer naar haar toe mag.
zasread
Geplaatst: 01-05-11 16:12
Bah, dat is zeker een domper van die bacterie. Gelukkig zal het voor het herstel niet al te veel uitmaken, maar het blijft ontzettend vervelend natuurlijk.
Nebraska
Geplaatst: 01-05-11 16:33
Hier bij de ziekenhuizen vragen ze altijd of je met varkens werkt/ of in contact komt, omdat je dan ook vaak drager bent van de MRSA bacterie. Kan verder weinig kwaad verder alleen als dit bij ernstig zieken komt.
JoyceLa
Geplaatst: 02-05-11 11:12
Jeetje wat een tegenvaller met die bacterie zeg.. En hoe moeilijk om niet zomaar naar je paardje te kunnen.. Ik heb mijn baby pownie om de dag bezocht toen ze in Utrecht stond. Kon het gewoon niet om 2 dagen niet te gaan. Hopen dat ze snel naar huis mag!
Zeker na het zien van je filmpjes is het hartverscheurend om te lezen dat je nu een paar dagen niet bij je vriendinnetje mag komen. Hoop dat ze de bacterie gauw de baas wordt, en dat er toch een AB is die aan wil slaan. Word je intussen wel op de hoogte gehouden of moet je wachten tot woensdag? Nou, sterkte maar weer.
Nouvel
Geplaatst door de TopicStarter: 02-05-11 13:16
Bedankt voor jullie berichtjes!
Als het goed is word ik vandaag gebeld, omdat vandaag de hechtingen die er nog in zitten eruit gehaald worden, en met bezoeken moeten we wachten tot woensdag...
Elly2
Geplaatst: 02-05-11 13:17
brr. krijg helemaal kippenvel van het verhaal! heel veel sterkte de komende dagen!
tine10
Geplaatst: 02-05-11 15:44
Ik hoop dat je straks goed nieuws krijgt!! Ik blijf aan je denken.
Wat een verhaal zeg! Als je zoiets ziet ga je bijna van je stokkie, helemaal als het je eigen paard is. Gelukkig gaat het de goede kant weer op! Enorm veel sterkte, samen komen jullie er wel!
Jeetje, ik lees dit nu pas. Wat een bizar ongeluk, en wat een geluk dat ze zo snel geholpen kon worden. poedersuiker van de bacterie, maar op naar een snelle genezing, en dat ze maar snel de oude mag zijn.
Dikke knuf en sterkte!
Nouvel
Geplaatst door de TopicStarter: 02-05-11 19:19
thanx!
ik was net met iemand aan het bellen toen ze vanuit de kliniek belden... dus toen was ik te laat met reageren...
Maar ze stonden op mijn voicemail... Hechtingen zijn er uit, er is een klein stukje van de wond dicht, de rest is nog open, maar het vocht wordt iets minder... temp is 38, dus bovenaan de normaal grens, maar geen koorts meer...