Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Wilawander schreef:Nou bij mij zal zo'n paard niet hoeven creperen. Ik vindt het eerder schandalig dat dat paard nu al weer naar een wedstijd moet. Toppaard of niet. Waarom niet lekker een paar jaar op de wei met een maatje en dan eens weer kijken. Desnoods alleen s'nachts ivm zon. Ik vindt dit geen paardenliefde.
En dat is een mening en die mag gegzegd worden. Bokt is een discussieforum en daar heb je nu eenmaal ook reacties bij die je niet aanstaan. Dat hoort erbij. Ik zeg er ook niks van dat ik het belachelijk vindt hoe naief sommige mensen zijn en hoe ze een dier vermenselijken.
zo verschrijkkelijk pff
heel veel sterkte aan de eigenaars van de paarden en die stal
weet wat ze meemaken nu ..........
hopelijk komt het ene paard er snel doorheen!!!!
Het zal je maar overkomen. De grootste nachtmerrie van iedereen hier :\
Dat arme dier op de foto... Compleet in elkaar gestort en onder de brandwonden. Hopelijk krijgt hij goede medische zorg en heeft hij geen pijn. Ik hoop dat het met het andere paard ook goed gaat.
Pfffffff die brandwonden op dat paard...Ik hoop dat hij het overleefd, maar wat zal dat beest een g*dvergeten pijn hebben...
Dat arme paard! :oo
Wat zal die een pijn hebben! :(:)
Hopelijk komt het weer goed met ze!
Ook veel sterkte aan de eigenaren en de andere betrokkenen!
Oooh jeetje van vreselijk. Dat verbrande paard .....
Hopelijk komen die 2 er doorheen.
Heel veel sterkte voor iedereen
ooo verschrikkelijk.. Die arme paardjes.. En op de foto, helemaal onder de brandwonden!! ik hoop echt dat hij het overleefd,, arm dier..
zat met tranen in mijn ogen naar de foto's te kijken van dat arme paard.
wat een pijn zullen die paardjes hebben.
hoop dat ze snel herstellen en vooral geen pijn meer hebben
en ook heel veel sterkte voor de mensen er om heen
afschuwelijk !
arm dier,helemaal onder de brandwonden
sterkte voor de eigenaren,hopelijk gaat het wat beter met de gewonde paarden
Getverderrie wat een nare beelden. Hoop dat de twee overlevende het halen en goede pijnstilling krijgen brrr.
Bah.. Kippenvel krijg je ervan!
Oh gossie wat een arm dier in dat weiland....
Hopelijk voelen ze zich snel iets beter en wie weet kan iemand ons hier wat meer vertellen over de situatie.
Arabiertje* schreef:Ik denkt dat veel mensen hier antwoorden '' bokt is bokt '' omdat iedereen dit paard zou hebben ingeslapen. Inslapen is de laatste tijd maar normaal, zelfs als je paard nooit meer kan gereden worden. Of een paard onhandelbaar is, dan doen ze het maar naar de slacht.. Nu ja iedereen heeft een mening er over, maar Pacha is wel gelukkig. Als hij pijn zou hebben, zou hij dit allemaal niet toelaten. En de reden waarom dat Pacha zo heftig reageerd als zijn halster wordt omgedaan, is omdat hij nog wat last heeft van dat oor. Een soort '' trauma '' kan je het denk ik noemen.