aaah allemachtig. mijn duimen zitten vol met blaren hoor. maar voor hem heb ik het over. wat moet dat een mooi gezicht zijn geweest toen ie weg galoppeerde.
heerlijk. ik ga weer opnieuw draaien.
Angeliekje
Geplaatst: 17-01-11 18:19
Wat een bikkel!! Het is gewoon zijn tijd nog niet, en dat geeft hij duidelijk aan Geweldig nieuws!
wauw wat een fijn bericht. Hier een stille meelezer maar wil toch even reageren. En duim dus nu nog extra hard mee. Ik hoop dat Big Mac er weer boven opkomt en volgens mij laat hij door weg te galopperen iig zien dat hij er nog wel voor wil vechten. Word er nu nog eigelijks iets aan die haak gedaan?
Verdorie Cin ik baal er zo van dat ik een nieuwe tel heb en je nummer dusniet meer heb wat een spannende uurtjes en wat een prachtigsterk paard, hij denkt er duidelijk anders over om te gaan Kanjer!!
julian
Geplaatst: 17-01-11 19:06
Wat een bikkel, kanjer en wat al niet meer,
Ga stug door met duimen voor Big Mac ...................
suikermeisje
Geplaatst: 17-01-11 19:06
jeetje wat verrassend nieuws maar wel super nieuws zeg! ik zal blijven duimen voor je!
Heb vanochtend het topic doorgelezen, wat erg voor Big Mac, wat is het een pracht beest! Fijn dat het bij jezelf ook niets is om je zorgen over te maken! Ik durfde het topic bijna niet te openen, toch maar gedaan, en wat ik lees ik? Goed nieuws! Ik ga ook duimen voor jullie hoor!
wat te gek zeg big mac mag dus nog even genieten van het goeie leven bij jullie we blijven duimen!!!!!
radicalM
Geplaatst: 17-01-11 20:02
Go Big Mac ...wat ben ik blij dat hij zelf "gesproken" heeft. Ik vond het al zo idioot dat iedereen vanaf zo´n grote afstand..die hem helemaal niet kennen..hem al `opgegeven ` hadden... Iedere dag is een nieuwe dag..en alleen JIJ kent hem en weet wanneer hijzelf niet meer wil... Zelf heb je al in gedachten, dat ALS hij niet meer te rijden valt, hij in ieder geval op een prettige plek kan rentenieren. Dat `hij is beter af`...wie bepaalt dat? Alleen hijzelf! En wie zegt dat hij stikongelukkig is? Hij is nog aan het herstellen...geef hem die tijd!
Verdorie Cin ik baal er zo van dat ik een nieuwe tel heb en je nummer dusniet meer heb wat een spannende uurtjes en wat een prachtigsterk paard, hij denkt er duidelijk anders over om te gaan Kanjer!!