[WN] SWRN 12 t/m 18 September 2011 Dutch Westernriding Festival

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

stokie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-10 03:51

Helemaal eens met Jan_Trel en Mayflower. En laten we wel wezen: een quarter, een appie, en waarschijnlijk geen enkel paard, is (als je de herkomst van het ras bekijkt) een zuiver ras. Overal is er bij het "ontstaan" van het ras wel iets in gefokt. Alleen volgens de papieren is het een raspaard. Als je helemaal terug gaat in de geschiedenis van de paardenrassen, kom je er achter dat je eigenlijk op een bastaardje rijdt. Rassenshows???? Leuk toch als je het zo bekijkt?

Ods
Forumcoördinator

Re: Dutch Westernriding Festival 2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-10 07:11

Moderatoropmerking:
Een aantal off-topic berichten verwijderd, laten we het bij het onderwerp houden en niet van het spoor af gaan

Lesley_Faial

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-10 09:31

was te verwachten maar ik vond het wel grappig. ik vind het wel moeilijk dat het zo vroeg al bekend is gemAakt want nu moeten we nog zo lang wachten haha ben echt benieuwd!

Lesley_Faial

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-10 19:32

even een vraagje over de L2 Rookie (ja het blijft lastig)
Mag alleen de RUITER maar één keer l2rookie'en, of de combinatie?
Dus bijvoorbeeld als ik volgend jaar met een ander paard start?

Jan_Trel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-10 09:59

De L2 Rooky is een WRAN onderdeel, de WRAN is een ruitervereniging, dus de ruiter telt.
Conclusie: iedereen kan maar een (1) keer starten in de L2 rooky. |(

Maar dit is wel een off-topic vraag! Dus ik weet niet of mijn antwoord verwijderd wordt voordat je het gelezen hebt! :D

Lesley_Faial

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-10 12:43

Ik heb het gelezen en nu is het duidelijk, bedankt :)

(L2 Rookie is toch speciaal voor het nk, dus vind ik het nog best on-topic :P )

Jan_Trel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-10 13:29

Zaterdag 11 december is er op de Uithof een bijeenkomst voor standhouders.
Het belooft een drukke boel te worden. :D
Wie nog in aanmerking wil komen voor standruimte kan zich opgeven via http://www.dutchwestern.nl
Het wordt een Western lifestyle beurs en we willen graag een grote diversiteit aan stands. :9

stokie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-10 05:41

Jan_Trel schreef:
Wie nog in aanmerking wil komen voor standruimte kan zich opgeven via http://www.dutchwestern.nl
Het wordt een Western lifestyle beurs en we willen graag een grote diversiteit aan stands. :9

Ik hoop echt dat het in zijn totaliteit een westernshow gaat worden die spettert!!! Over de locatie is al het een en ander gezegd. De insteek / opzet is echt grandioos!!! Als er een groot aantal standhouders aanwezig zijn, heeft dat een aantrekingskracht op het publiek. Daarnaast kunnen ook minder bekende standhouders zich zo introduceren aan de deelnemers, aan het publiek én aan potentiële westernruiters. Als dat van te voren bekend wordt gemaakt, komen er volgens mij veel mensen (potentiële kopers) op af. Vooral als de show ook nog eens hét NK is, met (inter)nationale alure. Standhouders, ook de minder bekende, LAAT JE ZIEN. Ik ben wel heel erg benieuwd wat er in Nederland is als het gaat om western riding. Volgens mij ben ik hierin echt niet de enige. Alles bij elkaar moet het toch de "smulweek" van het jaar worden voor de (potentiële) westernruiter.

Lesley_Faial

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-10 01:05

las iets in de clm over het ek jeugd ook daar wordt gehouden? is dit dat eigenlijk in belgie is in 2011? of is dit offtopic?

Miranda1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-10 12:57

Wordt er mbt het programma ook rekening mee gehouden dat 17 en 18 september ook de westfuturity in Kevelaer is? In de zin dat de aqha en nsba klasse niet op 17 en 18 september worden gehouden?

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-10 18:24

Houden zij rekening met de Dutch Western Riding Fest 2011? :D

SusanW

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-10 20:08

Nou precies! Waarom moet dit festival met alle anderen rekening houden? Laten zij dat maar eens omgekeerd doen :j

Straks heeft iedereen nog flink spijt dat ze niet op deze show gestart zijn, als het een groot succes wordt :+ (En daar gaan we vooralsnog natuurlijk van uit!)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-10 22:48

SusanW schreef:
Waarom moet dit festival met alle anderen rekening houden? Laten zij dat maar eens omgekeerd doen :j

Misschien omdat dit de eerste show is van dit formaat en dat het evenement wellicht nog onbekend is onder de andere showorganisatoren?
Het is bijvoorbeeld heel jammer dat het samenvalt met de derby, de toppers zullen vast sneller in Italië te vinden zijn (bekender evenement, goede naam etc).
Maar goed, wellicht dat het in 2012 wat bekender is en dat de aansluiting met andere show wat beter is. Het is gewoon erg druk in september, als je dan een show wilt organiseren, dan is het bijna onvermijdelijk om dat gelijktijdig met een ander evenement te doen.

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-10 22:55

Precies Niels, daar staat het topic al VOL over }:0 ! dat ze nu eemaal niet OVERAL rekening mee kunen houden en gewoon en eigen datum moeten prikken! Aan de ruiters waar ze heen gaan, maar tjonge jonge, je zou haast denken dat de SWRN op weet ik veel, 29 Feb moet gaan zitten om er maar zker van te zijn dat ze niet tegelijk met een andere show/derby/futurity/whatever vallen. Maar ja, dan zijn de merries weer drachtig of de driejarige nog te jong of het is veeeeeeeeeels te koud en oops :oo ! Is maar 1 keer per 4 jaar ook! Nope, 29 feb schrappen we ooK! :n :roll:

Jan_Trel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-10 08:23

:D Een mens moet nu eenmaal keuzes maken in z'n leven en soms komt men er achter dat de meest voor de hand liggende keuze niet altijd de beste keuze is. 8-) Als u bergijpt wat ik bedoel!

tante_t

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-10 18:06

Jan_Trel schreef:

Wij zijn zondag 5 december als eerste Jan en we zijn heel benieuwd wat er allemaal komt en te doen is.

we zullen verslag doen :j

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-10 18:38

:):) Hoopte al op jullie aanwezigheid! :):) Denk dat ik jullie gewoon wat spullen moet komen BRENGEN! :)*

tante_t

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-10 19:04

das een hele goeie jeddah :D

tante_t

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-10 22:11

Zo wij zijn geweest en ik moet zeggen "wauw" wat goed opgezet. Als het echt allemaal gaat lukken ( en daar heb ik veel vertrouwen in, aangezien er goede mensen achter staan) wordt dit zeker de mooiste show van de afgelopen jaren. Groots, goed en ruim opgezet, zowel voor de ruiters als de toeschouwers is er genoeg te zien en te doen. (alleen al het feit dat de cartbaan, skibaan en lasergame gewoon open blijven)en dan kan iedereen zijn ogen uitkijken bij alle western gerelateerde winkels die er komen.
Ik weet zeker dat als iedereen dit een kans geeft, dit zeker een goed geslaagd westernevenement kan worden waar zeker weten ook grote namen gaan komen. Als jullie straks alles horen wat er allemaal gedaan wordt voor de ruiters, grooms en eigenaren van de paarden wil iedereen hier komen starten.

quarterH

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-10 22:15

klinkt goed!

tante_t

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-10 22:21

En er komt nog zoveel meer wat ik nog niet vertel :D

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-10 03:31

tante_t schreef:
Zo wij zijn geweest en ik moet zeggen "wauw" wat goed opgezet. Als het echt allemaal gaat lukken ( en daar heb ik veel vertrouwen in, aangezien er goede mensen achter staan) wordt dit zeker de mooiste show van de afgelopen jaren. Groots, goed en ruim opgezet, zowel voor de ruiters als de toeschouwers is er genoeg te zien en te doen. (alleen al het feit dat de cartbaan, skibaan en lasergame gewoon open blijven)en dan kan iedereen zijn ogen uitkijken bij alle western gerelateerde winkels die er komen.
Ik weet zeker dat als iedereen dit een kans geeft, dit zeker een goed geslaagd westernevenement kan worden waar zeker weten ook grote namen gaan komen. Als jullie straks alles horen wat er allemaal gedaan wordt voor de ruiters, grooms en eigenaren van de paarden wil iedereen hier komen starten.

*\o/* Dus jullie gaan HEEL VEEL speciaal, super de luxe, exclusief bij jullie verkrijgbaar, spul nodig hebben? *\o/*

tante_t

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-10 08:20

JA zeker wel, ik zal je binnenkort laten zien wat het allemaal wordt wat wij gaan verkopen :j

Jan_Trel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-10 09:00

Morgen staan Patricia, Roxanne en Harrie vanaf 11.00uur op de Uithof klaar om iedereen die zich zakelijk wil manifesteren tijdens the Dutch Western Festival te woord te staan en afspraken te maken. :D

suusharland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-10 00:21

Wij zijn vandaag bij de bijeenkomst geweest in de Uithof.
En ik moet zeggen dat Ed en ik echt super enthousiast zijn over de opzet en de doelen van het evenement, de uitstekende lokatie en het enthousiasme van de organisatoren! (die overigens keihard bezig zijn om aan ieders wensen te voldoen) _/-\o_

Het gaat gewoon een ontzettend leuk evenement worden.
Ik ben er van overtuigd dat deze opzet kan gaan zorgen voor een veel breder publiek en dat daarmee de westernsport in NL flink aan z’n groei kan werken.

Dat is wat we allemaal willen denk ik, dus ik zou zeggen, zorg dat je er bent in september en trek zoveeeeel mogelijk publiek mee.
Hoe groter, hoe meer publiciteit, des te beter voor de sport.

Voor alle ‘twijfelaars’ onder ons over het spektakel: KOM, ZIE en OORDEEL! :wow:

Wij komen in ieder geval speciaal terug uit de U.S.A. om het mee te mogen maken!!